Wednesday, October 17, 2012

Windowsill

Bugunlerde hava cok guzel. Aslinda oyle de gimesini umuyorum en azindan Ekimi bitirene kadar. Ama Floransa'da gecirdigimiz son gunumuzde hava pek umdugumuz gibi olmadi ve hic beklenmedik anda bastiran yaz yagmuruyla birlikte bizde kendimizi guzel otel odamizda gezimize birkac saat mola vermis,  dinlenir halde bulduk. Oda o kadar huzurluydu ki, hemen pencerenin kenarina oturup yagan agir yagmur esliginde yoldan gelen gecen, ustu basi sirilsiklam olmus insanlara bakarak sehri biraz daha hissettim. Keske elimde de bir fincan sutlu kahvem olsa diye icimden gecirmedim degil hani ;) Daha sonra madem odada oturuyoruz bos bos birkac fotograf denemesi yapalim dedik ve bunlar ortaya cikti. Ben yine paylasmakta tereddut ettim ama arkadasimin israrina dayanamadim. Umarim begenirsiniz....

These days weather is really nice and I hope it's gonna keep saving this attitude for a long time, at least till the end of this month. Bu in our last day in Florence, it was not as we expected and we found ourselves in our hotel room giving a short break to our visit and resting. The room was so peaceful that, I couldn't stop myself going to windowsill and by watching people became soaking wet by rain, I felt the city more. Then I said, as we were doing nothing in this beautiful room, why we weren't taking some pics and here is the result. Even though I hesitate to share these pics, my friend was too insistent about it so I hope you'll like them.... 






 Topshop shirt / American Eagle jean short 
 Location : Home Hotel Florence
Photos by JB

Follow me on: Facebook  Twitter  Instagram

46 comments:

  1. cok iyi yapmışşsın :) fotograflar harika güzel kızım :) ve gömlek nasıl güzel BA_YIL_DIM

    ReplyDelete
  2. İyi ki bozmuş o hava ve siz otelde dinlemişsiniz 1-2 saat desem :) evet bu masalsı kareleri görmemizi sağladığı için bencilce de olsa mutlu oldum yağmura tatlım. Özellikle o 2. Kare müthiş olmuş, al no edit bir şekilde koy istediğin dergiye!! Bir de o saçlar yok mu, peri kızımızsın bizim sen! :))))

    ReplyDelete
  3. gomlege bayıldım demeyecegım sen gel gıyıcem ben onu nıhahahah dıcem :) kuzum nasıl sık nasıl duru ne bıleyım ne de guzel cıkmıssın :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegim istedigin gomlek olsun sana hediye edeyim :))) Optum seni canim benim <333

      Delete
  4. bence çok başarılı bi deneysel çalışma olmuş, çok da güzel olmuş <333
    gömlek çok cici, saçlarındansa artık bahsetmek bile istemiyorum, sinirlerimi bozacak kadar güzeller zira! :)))
    öperim tatlı surat ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende sana cok tesekkur eder sapur supur operim minikkusumm <333

      Delete
  5. Iyi ki yagmur yagmis iyi ki resimler cekilmis ve iyi ki paylasmissin bu guzellikleri. Romantik bluzun cidden harika olmus bu cekimde, arkadaki fonla da super uyumlu. Ahhhh o saclar ve bacaklar diyorum yine : ) Ve de 2. resmi favori sectim gitti : )

    ReplyDelete
  6. fotograflar cok guzel olmus iyi ki paylastin bizimlede :) gomlek super bayildim ama o saclarin yok muuu harikalaar ;))

    ReplyDelete
  7. ilk iki fotoğraftaki ışık harika

    ReplyDelete
  8. Böylesine fotoğrafları yabana atmak olur mu hiç Ezgicim yaa. Muhteşem kareler. Hep bu tarz karelerin içerisinde olmayı istemişimdir :) Floransa'ya gittiğimiz zaman aynı bahsettiğin gibi bir yağmur bizi de yakalamıştı. HAtta şemsiyemizi otel lobisinde unutmuştuk. Kendimi nasıl otele atmışsam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim tatlim bu tarz karelerin icine cok cok yakisacagindan hic suphem yok optumn<333

      Delete
  9. aiiyyy ne güzel pozlar,ne şahane bi gömlek bu Esgikız!İyi ki yağmur yağmış mı desem bilemedim ama iyi ki arkadaşın bu fotoğrafları koyman için ısrar etmiş :)ayrıca 2. kareye yıldızlı 100 <3

    ReplyDelete
  10. gömlek ne kadar hoş yaa bayıldım :) ayrıca neden tereddüt ettin ki çok güzel kareler bence :) dergi editoryali gibi duruyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim ya ne bileyim iste hep sona biraktim belki paylasirim diye iyi ki de paylasmisim herkesin cok begenmesine cook sevindim <333

      Delete
  11. Harika fotograflar! Ne kadar guzelsin !!

    ReplyDelete
  12. Hava iyiki bozmus.. resimler iyiki cekilmis ve o opulesi arkadasin iyiki bu resimler post yapilacak demis :)) Sahanesin... IG de de bayildigimi soylemistim !! yine soyluyorummmm :))

    ReplyDelete
  13. fotoğraf kareleri muhteşem olmuş,çok doğal iyiki koymuşsun arkadaşına uyup ,çok çok beğendim


    htpp://yagmuryucel.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ya nasıl tereddut edersin harika olmuslar. sokak cekimlerine alıstık artık kus tutsak farkedilmiyor:) bunlar cok guzel olmus bence:)) o son fotoğraf cacların harika kesinlikle..

    ReplyDelete
  15. bence cok ıyı yapmıssın paylasarak bız de gormus olduk bu guzel resımlerı ve senı:) sacların harıka bı kere. gomlegını de cok sevdım ama rengıne bayıldım sarıyı cok severım:) Bence cok farklı ve guzel olmus resımler odada kalmanıza degmıs canım kesınlıkle.. optum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuuuhuu iyiki de paylasmisim ya ne guzel yorumlar bunlar cok tesekkur ederim tatlimm<333

      Delete
  16. Valla Ezgi gec kalınmıs bir post diyorum, sehrin dokusunu nasıl guzel yansıtmıs. Sarı&kiremit rengi duvarlarıyla meshur İtalya ve sarı fırfırlı gomlegiyle guzel surat Ezgi cok farklı bi havada burda, Cihan Alpgiray cekimleri gibi olmus. Ordan fırlamıs gibisin, 5 numara 10 yıldız! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim cok tesekkur ederim. Cihan Alphirayin da galerisini hemen kontrol ettim ve benzetmen icin cok mutlu oldum fotograflari ceken sevgilime hemen soyledim tabii hemen biyerleri kalkti:p

      Delete
  17. daha guzel bi cekim olabilir miydi!? gomleginin detaylarinin etrafindaki renklere ve yarattigi hava uyumu ve harika saclarin cok cok iyi! bayildim! cok optum! <3

    ReplyDelete
  18. fotoğraflar çok hoş :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Gömleğine bayıldım. Fotoğraflar ortamın ruhunu hissetiriyor zaten, harika.

    ReplyDelete
  20. bir de saç bakımınızı yazsanız buraya, maşallah şahaneler! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkürler ama inanın hiç birşey yapmıyorum kırılanları kestirmekten başka :)

      Delete
  21. Offfff son foto ciğerimi dağladı :DDD kıskançlıktan geberiyonggg :))) O saçların güzelliği içinnnn tü tü tü tü maaşşşaaalllah diyor ve çekiliyorum :p

    ReplyDelete
  22. wuu ıslık ıslık ıslık harıka kareler bence ıyı kı yagmus yagmıssss enfes pozlar ve sen

    ReplyDelete
  23. son fotoğrafla bir süre daha aşk yaşamak istiyorum :)

    ReplyDelete