Friday, December 28, 2012

Opera Night in Paris

Roma'ya yeni ulasmis, disariya cikip sokaklarinda kendimi henuz kaybetmemisken bir Paris postu yayinlayayim istedim. O gun tarihi Opera binasinda harika bir bale gosterisi izledik. Kucukken hep bale yapmak isteyip, nedense kendimi bes yil boyunca jimnastik salonlarinda bulan biri olarak bir gunlukte olsa bana kendimi balerin gibi hissettiren bu sortumla ve hic vakit kaybetmeden giydigim chanel babetlerimle geceye hazirdim. Voila ! Iste sonuc.

Just arrived in Rome. But before I lose myself on the streets of Rome, I have a new post for you from a wonderful Opera day in Paris. That day we watched an amazing contemporary ballet in a historical building. When I was a child, although I wanted to be ballerina, I found myself in a gymnastics for five years. That's why I wanted to wear this short and chanel ballerinas to feel even a little bit like a ballerina. Voila ! Here is the result.



And dinner in the nice restaurant of the Opera


Zara coat & jumper / Miss Selfridge short / Chanel ballerinas and bag





28 comments:

  1. Komple çok tatlı olmuşsun baby! Saçların parıl parıl parlıyor yine. Bunun bir formülünü bulmalıyım :))

    ReplyDelete
  2. seni yerim! nasil guzelsin! kiyafetine operana fotograflarina kocaman kalpler tamam miiii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamammmmmmmm <333 Benden de sana kocaman kalpler tamam miii <333....

      Delete
  3. tek kelimeyle ortam da sen de MUHTEŞEM görünüyosunuz!

    ReplyDelete
  4. kız :) yerım senın balerın olma hayalını olsun aslında dusundum de fena olmazdı o bacaklarla :) ya mother ın law ıle father ın mı bu ne cok gulumsuyorlar tam benım tıpımdekıler benım sansımada hep somurtkanlar gelsın tanrımmm neyse tam ucagıma dogru yola cıkacak ıken gordum postunu buarada uc adet mukemmel kartpostal unutma her bırıne 1 eurodan fazla verme :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oncelikle uc siyah beyaz mukemmel kartpostaliniz hazir efendim. Ve evet onlar ta kendileri. Hep mutludurlar ve hep boyle guzel gulerler ikiside canlarim benim <333 Eminim seninkilerde guzel guluyorlardir biraz daha zaman :D Sana da en guzelinden ve ask dolusundan bir yil dilerim Graceiimm <333 Benjiye selamlar muaahhh

      Delete
  5. güzelimmmm :) harika gorunuyorsun. Babetlerini güle güle kullan çok güzel bir parça. ayrıca eteğinin rengi de çok çok yakışmış:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegiimmm cok tesekkur ederim en guzel en stylish anne adayim benim :p

      Delete
  6. Ezgi guzelim.. saclarin ve de her bir detayin ile harikasin.. hediyelerin de ayaklarinda isildiyor.. :) Opera gecesi olmasi ise benim icin daha da anlamli.. Inan resimlere baktikca hemen bi Viyana seyahati diledim.. O restoranda da yemek yemek harika olurdu.. Belki Ocak ayinda gidecegim Paris seyahatinde bir firsat yaratirimmm :) Ask'a gostericem hemen ! Opuyorum tatlim ve Roma'nin tadini cikart diyorum... Mutlu yillar !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle firsat yaratmalisin bebegim Opera harikaydi. Bu guzel yorumun icin ise sana kocaman bir kalp ve sana musssmutlu bir yil dileri Askin ve meyvenizle birlikte heheh :p

      Delete
  7. Ahh o babetlerr... Saçların ayrı güzel, ceketin ayrı, çantan ayrı, ortam ise apayrı... babetleri başta söylemiştim dimi? :)

    ReplyDelete
  8. Yaa Ezgi yine muhteşem olmuşssun, gezmelerine bayılıyorum ne kadar sanslısın :)

    ReplyDelete
  9. Guzeller guzeli fistik : ) Bayildim resimlere, herbir resimde ayri guzelsin, o piril piril saclarindaki dalgalar nasil da guzel, beren nasil da yakismis, fransiz havalim benim : ) Balerin hissini yasatan etegin ve babetlerin de ayri guzel : ) Ben de istedim bir Opera aksami simdi, o ne guzel bir mimari. Ve de 2. ailen ne guzel guluyor, 2013 de boyle guluslerle kahkahalarla gecsin canim : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim canim benim <333 Umarim hepimizin yeni yili kahkahalarla ve nice mululuklarla gecer cok optum !

      Delete
  10. ortamla da nasıl uygunsunuz birbirinize. ve tam bir balerin ve tam bir fransız gibisin ezgim. <3

    ReplyDelete
  11. opera binalarındaki ihtişama hayranım!
    umarım bigün bnm de görme fırsatım olur;)
    kıyafetler ve duruş harika cnm

    www.prettyinpinkbride.com

    ReplyDelete
  12. saçlar süper , koöbinse çok şirin olmuşşş

    ReplyDelete
  13. Bebeğim sen bu chanel babetler ve zarif güzelliğinle balerinlerden çok daha güzelsin bir kere! :) bu deri kabanı kaldırıyorum uzaklara, bu posttan sonra daha giymeyeceğim benim için en uç noktadır :pp beanie ayrıca çok yakışmış güzel bebeğime, sen nereye gitsen ne giysen kendine özgü havan ve ışığın bambaşka bir hava katıyor ona, bayılıyorum postlarına bi tanem! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah sacmalamaaaa sizde her sey herkesten daha guzel duruyor :))) Cok tesekkur ederim guzel yorumlariniza bayiliyorum bende <333

      Delete
  14. Dalgalı saç sana çok yakışıyor. Nefis görünüyorsun ayrıca babet ve cantanın uyumuna siyah montuna bayıldım.

    ReplyDelete