Saturday, August 25, 2012

Biarritz

Biarritz Fransiz Bask Bolgesinin en meshur tatil yerlerinden birisi. Bu kadar meshur ve bilindik bir yer olmasini ise III. Napolyon'un esi kontes Eugénie de Montijo borclu bu guzel sehir. Sevgili Ispanyol kontesimiz kendi ulkesine de yakin olsun, ailesiyle yazlari burada bulussun diye kontumuz III. Napolyon birazdan resimlerde goreceginiz, simdilerde Hotel du Palais olan deniz manzarali bu muhtesem sarayi yaptirdi ve boylece Biarritz, Fransiz soylularinin ilgisini ceken bir tatil merkezi haline geldi. Peki bana ne faydasi oldu; gittik, birer sarap ictik, manzaranin tadini cikarttik ve size guzel bir post hazirladik. Evet sayin okurlar Biarritz ve ben cakma kontesiniz ( aylardir post yapmaya calisipta yapamadigim bu guzelim elbisenin de etkisiyle ) sizlere bu postu sunar. Takipte kalin !

Biarritz is one of the well known holiday city of French Basque side. Thank to Spanish Countess Eugénie de Montijo wife of Napoleon III wanted to spend her summer vacation with her family in here because of the closeness to her country Spain, this city become famous and well known by all the gentlefolks. Thus, Napoleon III got today's Hotel du Palais have a great view of ocean done. Visiting the hotel and even drinking wine through the wonderful view of it was amazing. I hope you all will enjoy with pics and view. Stay tuned !



Inside of the Hotel du Palais 






















OUTFIT 

Forever 21 dress
Topshop slippers
Prada bag 
7bis and local market skull bracelets

Photos by JB and me 

30 comments:

  1. Sen, elbisen ve fotoğraflar harikasınız :)

    ReplyDelete
  2. muhtesemmmmmmm her bir kare harikaaaaaa !!!!!

    ReplyDelete
  3. Sen böyle forever 21 giydikçe, kıskançlığımız bi kat daha artıyo bilesin !! :))) şaka bi yana elbisene yine bayıldım tatlım müthiş olmuşssun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artik bende kolay kolay giyemeyecegim bebegim :( Cok tesekkur ederim <3

      Delete
  4. Resimler harika yine, o kopruye bayildim, merak ettigim bir yerdi, sayende ucundan ben de gordum : ) Kumsaldaki resimlerin cok tatli : ) Elbisenin kesimi cok hos cidden, ve yine saclar ah o saclar diyorum : )

    ReplyDelete
  5. 10. fotoğraftan itibaren geri kalan fotoğrafların hiçbirinin gerçek olduğuna inanmıyorum. çok ciddiyim bu konuda. bence ezgi bizi bir masaldan kareler çalarak kandırıyor bizi arkadaşlar gözümüzü dört açalım. böyle güzel bir mekan ve elbise ve kız olamaz. hepinizi ve blogspot yönetimini duyarlı olmaya davet ediyorum!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Missiii suanda yorumunu sevgilime cevirirken dedim ki itiraf etmeliyim simdiye kadar aldigim en orjinal yorumlardan biriydii <33 Ozaman takipte kal bebegim masalin devami geliyor iki post daha var sonra ezgi italyadan yaziyor olucak operim seni cook <333

      Delete
  6. fotoğraflar cennetten bir parça gibi:) sen yine muhteşemsin ve cut-out elbisen siyahlığıyla gözleri kamaştırıyor!:)

    ReplyDelete
  7. FOREWER 21 EN SEVDIGIMM MARKADIR BURADA OLMAMASI FENA O AYRI , ELBISEN VE GORSELLER YINE SAHANE..BANA DA BEKLERIM :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende o yuzden gelmeden once alabildigim ne varsa aldim cok tesekkurler canim tatilden doner donmez butunbloglara tek tek donucem cok opuyorum <333

      Delete
  8. çok güzel kareler ve elbisen de çok hoş canım.... blogun gerçekten çok keyifli hemen takibe alıyorum....;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/08/sun-and-sea.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esra cok tesekkur ederim ben zaten senin o guzel blogunun takipcisiyim opuyorum cok <333

      Delete
  9. Eşim mimarlık ile uğraştığı için kıyısından ben de ilgili olmak zorunda kalabiliyorum tabi....Bu nedenle yapılar ilgimi çekiyor....
    Kendi alanıma da değinmeden edemicem elbise süpper!!!
    sevgiler

    ReplyDelete
  10. en çok da koşarak geldigin fotograf rüya gibi.. bir fransız filmi izliyorum sanki, fotograflarına baktıgımda. ama sen fransızlardan daha güzelsin :)

    ReplyDelete
  11. Hah bebeğim bu asalet ve zerafetle ne çakması, en genuine'inden bir kontes olarak karşımızdasın! :)) bazı kıyafetlerin bekleme süresi vardır dolapta, ortaya çıkmak için en doğru zamanı beklerler bu elbise de öyle olmuş. Masalsı bir sahilde büyülü bir güzelliğin üstünde en doğru zamanda fotoğraflanmış. Bu kadar yalın olup da bu kadar etkileyici olabilmek ayrıca bir takdir, beğeni ve alkış hak ediyor tatlım! :)

    ReplyDelete
  12. Ne guzel fotograflar,ne guzel elbise ve ne guzel bir yer orasi oyle! Bloguna bayildim ;)

    ReplyDelete