Sunday, September 16, 2012

Florence First Day

Guzel, gunesli bir Paris molasi verdikten sonra Italya gezime devam ediyorum. Siena'nin buyulu havasina kendimi okadar kaptimistim ki postlar bile hic bitmesin istedim umarim Floransa gezisi de uzerinizde ayni etkiyi yapar. Dunyanin guzel sehirlerinden birisi Floransa ozellikle koprulere olan ozel bir hayranliginiz varsa tam yerindesiniz demektir Ponte Vecchio da bu muhtesem yapilardan sadece bir tanesi. Simdi fotograflari koyarken farkettim de, bu post sanki sadece bu guzel kopruden olusuyor gibi ama dayanamayip her guzel isikta kendimizi kopruyu izlerken bulduk simdi postta da goreceginiz uzere gunun her saatinde cekilmis fotograflari goreceksiniz umarim eglenirsiniz. Hepinize mutlu bir hafta diliyorum.

After a beautiful and sunny Paris break, let's continue to Italy trip. I'm so set my heart on Siena's magical atmosphere that I didn't even want to end my Siena posts. I hope Florence will make the same influence over you. Florence is one of the most beautiful city in the world. Especially for those love bridges. Ponte Vecchio is one of the amazing structure of this beautiful city. While I was uploading pics I realized that this post largely consist of Ponte Vecchio but it was hard to resist to beautiful light and this bridge. So, whenever we saw the perfect light, we took photo. Now you gonna see every kind of Ponte Vecchio ; daytime, sunset and night. I hope you gonna enjoy while you were looking at pics. Have a nice week !



Ilk baslarda peplum giymemek icin dirensem de Zara'da bu beyaz sade peplumu gorunce jean shortlarimla sk kombinler yaratmak icin sabirsizlandim. Cunku ben bir jean short canavariyim ve onlarla her seyi kombinleyebilirim. 
At the beginning I resisted peplum tops but after I saw this bare and chic top at Zara, I was so impatient to combine with my jean shorts. Because I'm crazy about jean shorts and I can combine everything with them. 















 Zara peplum top / American Eagle jean short / Chanel bag and ballerinas / Forever21 earrings 

Photos by JB





















39 comments:

  1. valla ne yalan söyliyim ben bu peplumları, üstelik kendim de dayanamayıp 1-2 tane almış olmama ragmen öyle herkese yakıştıramıyorum. cünkü genelde herkes aynı kombinliyo. sen jean sortla cok güzel bi yorum katmışsın;) oldukça başarılı buldum, denerimki ben de bunu:)
    bide evet benim de köprü zaafım var, sanırım floransaya gidersem ordan dönemeyebilirim <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslinda biraz daha abartim altina converselerimi gcirip daha da bi grunge hava yaratmak istemistim bu peplumla ama sk bir restorant icin biraz fazla olabilir diye dusundum begenmene cok sevindim <3

      Delete
  2. bu güzel fotoğraflardan sıkılmak ne mümkün Esgiiii!! :) ve sen güzel kız biraz çirkin olabilir misin acebaaa?? :))

    ReplyDelete
  3. Guzel kombinler muhtesem fotograflarla birlesince tadından yenmiyor yahu! Sevimli surat seni bayıldımm:)
    Yalnız normalde Arno Nehrinin kenarı mumkun degil bu kadar bos olsun, sasırdım :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler tatlim bizde sasirdik aslinda tamda gun batimiydi ama sanirim Agustos ayi pekte yogun gecmiyor bu civarlarda en azindan Siena ve Floransa cok sakindi :)

      Delete
  4. hihiii o son fotograftaki seni yerim :) pek de şık olmussun :) cok ozlemistim floransa'yi, bu sene de gidemeyecegim sanirim. o yuzden ilac gibi geldi fotograflar <333


    fashiononboard.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatlimmm cok tesekkur ederim umarim en kisa zamanda tekrar gitme sansin olur <333

      Delete
  5. Benim icinde jean şortlarım olmazsa olmazlarım. Pepluma bende alışamadım gitti, ama sana yakışmış. Denemek lazım.

    ReplyDelete
  6. sevdiğim tek peplum kombininin senden gelmiş olması nasıl da şaşırtıcı :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu yorumu baska kac ksiye yaptin allah bilir hahahahha saka saka (bak cidden saka :))) Cok tesekkur ederim bebegim begendirebildiysek ne mutlu :P Cok operim missimm

      Delete
  7. Bu post aşırı miktarda güzellik içeriyor ama... Floransa ayrı güzel, kombin ayrı güzel, bu kombinle kırmızı ruj bambaşka güzel olmuş ama birde sütun bacaklar var, onu es geçemiciim :)

    ReplyDelete
  8. Cok yakismis, her fotograftada ayri guzelsinn, darisi basima boyle bir tatilinn:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim tatlimm ama sende Amerika'dasin pekte fena bi tatil sayilmaz :p

      Delete
  9. kesınlıkle bır mını etek veya short ınsanısın:) oyle guzel duruyo kı en kısalarını bıle gıysen goz yormuyo bayılıyorum.Bu sehırlere de senı cok yakıstırıyorum belkı soylemısımdır daha once de ama hepsı kartpostal gıbı oluyor sankı. bakması ayrı bır keyıf..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanirim bende ayni seyi dusunuyorum mini etekten ziyade sortlara bayiliyorum keske imkanim olsa kisin da sk sik giyebilsem. Cok tesekkur ederim tatlim <333

      Delete
  10. grrrreat your look honey, this top is amazingg

    xx

    ReplyDelete
  11. içimizdeki parizyen türksün valla :) fiziğe bak incecik çok zarifsin şekerim :)

    fotoğrafların kalitesi çekimi harika...

    bitmesin bence bu fotolar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh cevap vermeyi unutmuşum şimdi postları incelerken gördüm çok teşekkürler bebeğim <3

      Delete
  12. çok sevdim kombini ama manzaraya bittim diyebilirirm =) en çok gitmek istediğim yer olduğu için kıskançlık boyutlarımdan sanırım bahsetmeme gerek yok =) sevgiler bi okadar da saygılaaar :***

    ReplyDelete
  13. Pepluma alışmak için semi peplum denemesine karar verdim ben :) böyle görünce çok beğeniyorum, ben giyince olmamış gibi geliyor ama Jean short ile kullanımı çok farklı olmuş. Hep skinnylerle görmeye alıştığımız pepluma ayrı bir hava katmışsın baby :) bir de Floransa hayalimdekinden de güzel sanırım, bu postlardan sonra Ekim ayına kadar nasıl bekleyeceğim ben? :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen bende baskalarinda gorunce cok begenirdim bi turlu kendimde deneyemezdim ama beyaz olmasi beni cezbetti sanirim :) Ekime ne kaldi ki sunun surasinda bende sizin postlarinizi heyecanla bekliyor olacagim :)

      Delete
  14. benim de bir anda 3 tane bayaz krem pepumum oldu nasıl oldugunu anlamadım:)
    ama cok güzeller dimi kolay kombnlemesi ozellikle şortlarla. ben de şort canavarıyım..sen de bosuna direnmeyip almışşsın iyi etmişsin cok yakısmıs. hele de floransa goruntuleriyle birleşince..

    ReplyDelete
  15. Simdi yukaridaki bir suru guzel yorumun ustune ben ne diyebilirimki.

    Sadece muhtesem bir kombin, elegant yet casual. Super.

    xxx

    http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  16. aaaaa kuzuuuuu sen nekadar post yapmıssın shame on me :) neyse peplumun yakıstıgı nadır ınsanlardan bırı olarak o kupenı yerım hatta banada al dıye kıskanclık bıle yapabılırım...jeanımıızn ellerıne saglık ne guzel kareler yakalamıs oyle :)operım ıkınızıde

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegimmm cok tesekkur ederim sen fingirfingir gezerken ben durmadan yola devam ediyorum :p cok operim seni

      Delete
  17. blog un çok güzel yen itakp etmeye başladım :) artık gnülük takipçilerinden biriyim :))

    bana da beklerim http://maculis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ezgicim, seni sehrimizde gormek ne guzel oldu, cok yakismissin valla buralara, gitmeseydin keske de gorusseydik : ) Ben de yeni dondum, ancak ozledigim bloglara bakmaya basladim, bir suru post yapmissin simdi bakicam : ) Benim de hic peplumum yok, simdilik, ama sen cok alternatif kombinlemissin, bu kisa sortlar sana cok yakisiyor. Ve sehri senin gozunden gormek de cok guzel, sabah erken saatlerdi sanirim, cok tenha gozuktu gozume, cok begendim resimleri, karsiya gecerken guldugun resim de cok tatli : ) gozluklu yakin plan olan da cok artistik : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler aylincigim keske gorusebilseydik ne guzel olurdu. Buarada cok ilginc sabah degil gun batiminda cekildi o fotograflar ve kopru ne zaman gecsek bombostu zaten genel olarak sehir kalabalik degildi Siena da ayni sekilde...

      Delete
  19. Biraktigim yorumlar eline gecti dimi, bu sabah butun Italya postlarina biraktim uzun uzun, teknik ariza olduysa cok uzulurum yav. Nolur gecti de : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim hepsi ulasti ama okadar yogundum ki bu bikac gundur ancak simdi yayinlayip cevaplayabildim cok cok ozur :((

      Delete