Tuesday, January 22, 2013

Vatican City

Uzuuun bir aradan sonra tekrar merhaba herkese. Finaller bitti bitecek ben dinlenecegim derken bu arayi fazla uzun tuttum sanirim ama ailemi okadar cok ozlemisim ki bir kac gundur instagramim haric izole bir hayat yasiyordum adeta. Artik bu sureyi daha fazla uzatmadan,  yeni tatil fotograflariyla cakistirmadan Roma postlarini bitirmenin vaktidir. Butun bir Roma seyehati boyunca aklimdan cikmayan, her gittigim yerde hah iste burayi okumustum dedirten, Dan Brown'in meshur kitabi Melekler ve Seytanlar, Vatikan'in kapisindan girmemle birlikte daha anlamli bir sekle burundu. Her bir esere, her bir heykele bakarken daha farkli bir acidan baktim diyebilirim. Buarada kisa bir not, eger Vatikan Muzelerindeki her bir eserin onunde sadece bir dakika bile gecirseniz bu sizin 20 yiliniza mal olabilirmis. Lonely Planet'in yalancisiyim bende :) Evet, simdi huzurlarinizda Vatikan !

Hello everybody after a loonngg break. After griping pain finals, I indulge in holiday with my family. I miss them so much that I isolated myself from everything but instagram :) It's time to end Rome pics before to share new vacation posts. Dan Brown's Angels and Demons that I haunted all my vacation long and make me remember each important place mentioned in the book, become more meaningful after I step in Vatican City. I could say it gave me different point of view,  while I was looking over each piece of art. Ps: Even if you spend one second in front of each piece of art in Vatican Museums, it costs your 20 years of your life. It's not me, my Lonely Planet guide tells it :) So, here it's Vatican City !







Harita odasi her zamanki gibi beni en cok etkileyen yerlerden biriydi.
For me as usual map room is one of the most impressive places for me.


Beni gorebilen ?
Anyone can see me ? 





Vatikan'dan sonra vaktimiz kalinca Melekler Kalesine gitmeye karar verdik.
We had time left after Vatican city, so we decided to visit Castel Sant' Angelo. 








Zara coat and knit / Mudo jeans / Inci wedge boots 

Photos by me and JB



32 comments:

  1. Çok güzel bir gün olmuş..Fotolara bayıldım! Umarım bu yıl Roma'yı görebilirim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim umarim en kisa zamanda görebilirsin <333

      Delete
  2. fotolar bir harika!

    http://lagrimas-de-amor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ezgicim, o yemek tabaklari cok istah acici duruyor, son 4 resmi ayri bir sevdim. Vatikani gormustum ama muze kismini gezmemistim, cidden bir gunu rahat ayirmak lazim oraya, harita odasi ve o merdiven boslugu cok etkileyici, harita odasinda seni bulamadim ben. Insallah bir dahaki grup blogger bulusmasinda sen de olursun, kulaklarini cinlattik o aksam, TR de begendigimiz bloggerlar muhabbeti kisminda : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegim cok tesekkur ederim <333 Umarim en kisa zamanda gorusebiliriz <333

      Delete
  4. roma en çok merak ettiğim sehir burda!
    mayıs gibi bir plan yapmak istiyorum ...
    fotografların hepsi çok güzel<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler tatlim evet bencede mayis ayi harika bir secim bende en kisa zamanda Milanoya gelmek istiyorum bakalim belki orada bir gorusme yapariz belli mi olur <333

      Delete
  5. ahahha mozarellaaaaaaaaaa :) diyorum baska bısı demıyorum ...vatıkan ıle ılgılı anılarımı bılıyorsun resımlerıme baktıkca oha her yaptıgım hareketı benjı ıle de yapmısım durus aynı sadece yanımda duran kısı farklı ıdı ...benım ıcın onemlıdır vatıkan hep etek ve sortla gıdıp tuh nasıl gırıcegım hengamesını edınmesını kendıme gorev bıldım ...jb nın cektıgı cool ezgi vatikanda pozunu cok sevdım sımdı bana hangısı deme ben hepsınde cool'um ki tavrı ile :P cok ozlendın bırlıkte de artık oralara gıdıp takılmalıyız

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhehe bebegim yaa inan bende cok ozledim en kisa zamanda birlikte bir tatil plani yapmak lazim ama mumkunse havalar isindiginda olsun yoksa benim soylenmelerimden sehrin tadini cikartamazsiniz vallahi :p <333

      Delete
  6. O mozarella kulesi ne hos olmus yahu ! Once onu soyliim de haberin olsun, ilk Italyan gecemde yaparim ben bunu.. hihih.. Sonra Roma ne guzel bir memleket.. Senin o eserlerin onunde nefis duygular besledigine ve onlari hissetmek icin harika bir emek harcadigina eminim.. Sanat tarafini o kadar seviyorum ki ! Umarim birlikte de bir sanat altivitesi yapariz kuzucum.. Senin o rapunzel saclarini, masum yuzunu de severim yaaa ! Guzel Ezgim benim.. Iyi haftalar.. !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle ! Bende ayni tepkiyi vermistim bir daha ki mozarella tabagim bu sekilde olacak diye ki hemen annemlere yaptim hunerlerimi gosterdim bile <333 Cok tesekkur ederim kuzum guzel yorumuna insallah en kisa zamanda guzel bir sanat aktivitesi yapmaya ozaman operim cok cok <333

      Delete
  7. İtalya ne muhteşem bir memlekettir yahu!Fotoğraflara bakarken başka bir yüzyıla gittim geldim :) ve sen güzel saçlı,güzel kadın,severim seni! <3

    ReplyDelete
  8. canım harika! ne kadar harika fotoğraflar, Vatikan, sen!
    Sayende Vatikan'daki eserlerin önünde biz de dakikalar geçirdik acaba bizim de 20 yılımıza bedel olur mu :)
    Koooocaman sevgiler!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilmem ama ben 20 yilimi burada harcamaya pekte gonullu degilim :P Heheh cok tesekkur ederim tatlim operim <333

      Delete
  9. oyyy resmen o peynirli kulede aklım kaldı:)
    bu arada italyaya gidip heralde 1 ay filan gecirmek lazımki her bi köşesini gezip, kabaca da olsa fikir sahibi olabilelim. al işte mesela vatikan! ben de kitaptaki gibi yaşamak istiyorum içeri girip!
    peki sacların niye bukadar güzel? onu sormuştum ama geçen gün de:) örsene bidakine <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya keisnlikle aslinda yazin bir ayi italyayi gezmeye ayirmak lazim off off tadindan yenmez <333 Orucem en kisa zamanda belki yeni gelecek olan Paris postlari gelir orgulu saclarla belli mi olur :p Saclar mi onlarin guzelligi genetik sanirim annemden geliyor :)) Cok tesekkur eder cok operim seni kuzum <333

      Delete
  10. İtalya askım tekrar kabarıyor senin postlarınla ya ne kadar güzel gezmişsiniz JB ile valla cektigi karelere her seferinde hayran kalıyorum, merdiven boslugu fotosu cok guzel olmus:) Valla bu arada wedge topuklularla gezebilmene ayrıca hayran bi ben miyim yurtdisinda bitli turistler gibi spor ayakkabı ya da duz tabansız gezemeyen yaa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler bitanem ! Ya o wedgeler hayatimda giydigim en rahat ve sicak tutan botlar o yuzden pek sorun olmuyor bende sinir oluyorum o kiliksizlara :D ha ama henuz topuklu giyip tikit tikit meydanlarda yuruycek kadar da asmadim ama bu kadari kafi bence :P Cok operim seni <333

      Delete
  11. yaa vatikanda nereye bakicagima sasirmistim kafa surekli yukarda sagda solda kesinlikle gorulmesi gereken bir yer sayende tekrar gitmis oldum canim:)) sende o muhtesem roma manzarasina cok yakismissin harika gorunuyorsun herzamanki gibi guzellik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler Esra'cigim o senin guzelligin :) Kesinlikle oyle her ayri bir tarih, guzellik <333

      Delete
  12. Fotoğraflar çok güzel, İtalya'yı ne kadar özlediğimi farkettim. Sanırım ilk fırsatta yine gidicem:)

    Benim bloğuma da beklerim!

    Sevgiler,

    http://pukfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler ! Umarim en kisa zamanda gidebilirsin ve bende en kisa zamanda blogundayim :)

      Delete
  13. fotoğraflar öyle büyülü ki. gerçekten işten soğudum yine. bir de hayatta 2. şartlara inanıyorum ben. bana da bu 2. şans verildiğine göre, daha uzun yazayım istedim. canım kalamar istedi çok. yeni de yemek yedim oysa :) bir de 9. fotoğraf harikaymış gerçekten de.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende inanirim o ikinci sanslara ama sen ne yazsan guzeldir missim kisa yazarsin oz yazarsin uzun yazarsin yine etkilisindir :) Cok tesekkur ederim bebegim operim guzel mi guzel yanaklarindan <333

      Delete
  14. Ezgi'cim fotolar ne sahane bir derinlikte, uymus Vatikan'a;) Sarmal merdivenleri gorunce, 'bi daha da gitmem' dedigim muzelere yine de gidesim geldi. Bir de, utanarak soyluyorum ki, Roma'ya 3 kez gidip Castel Sant'Angelo'ya gidememis bi ciftiz. Hep yorgunlugumuza geldi. Halbuki ne guzel ici, manzarasi varmis.
    Yemekler de tam Cucina Roma!;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vallahi ne yalan soyleyeyim Jb de beni elimden tutup zorla cikartmasaydi bende gitmezdim Sant' Angelo'ya :) ama iyi ki de gitmisim muhtesem bir manzara bizi bekliyordu umarim sizde bir dahaki gidisinizde ziyaret etme sansi yakalarsiniz <333 Cok operim sevgi kelebegii :))

      Delete
  15. Vatikan'daki katedral gerçekten çok etkileyici. Fotoğraflar yine çok güzel pazartesi sabahı canım nasıl müze gezmek istedi bak şimdi :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh pzt sabahini biraz olsun renklendirebildiysem ne mutlu bana ozaman :) operim cok bebek <333

      Delete
  16. Beanie'nin en çok yakıştığı blogger sen olabilir misin bebeğim? :)bir de her karede o duru ve asil duruşun yok mu her kareyi al çerçevelet as duvara! Vatikan'ı gezerken ihtişamından çok büyülenmiştim özellikle sistine şapeli'nden. Gün batarken ışığın sulara vuran aksi bitiriş karesi olarak müthiş bir seçim olmuş tatlım. Günüme mutluluk kattı özlediğim postların! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebeklerim bloguma gelmis hos gelmis <333 Cok tesekkur ederim dunya guzellerim benim muuaahh <3

      Delete