Sunday, August 18, 2013

Old Barcelona




Her seyin eskisi, köklüsü güzel oldugu gibi sehirlerin de eski sokaklari hemen ilk giriste dikkatinizi ceker. Bilirsiniz ki aslinda sehrin kalbi oradadir. Barcelona'nin da eski sokaklari hemen hemen giden herkesin nefesini keser; ah su balkonunda renk renk ciceklerle dolu saksilarin asili oldugu ev benim olsa  diye icimizden geciririz. Iste bende aynen oyle bir gun gecirdim; gozume kestirdigim o guzel balkonlu evimden ciktim ve Barcelona'nin en guzel meydaninda en sevdigim arkadaslarimdan biriyle keyifli ve uzun surecek bir aperitif icin bulustuk.

I think in most of the things for me is the older, the better. That's why I'm always amazed by the old parts of the cities. You always feel that the heart of the city is beating there. Well, Barcelona is one of them and real Barcelona is waiting for you on that streets. While passing through the old dark streets, you wish the house with balcony has full of colorful flowers, would be yours. You wish to be belong there. So, I've spent such a charmed day. I left my house with wonderful balcony and walked through the best "plaza" of the Barcelona to have the best,  long and enjoyable apéritif with one of my best friend. 











COS top / Vintage jean shorts / Chanel ballerinas / MBMJ bag 


24 comments:

  1. gerçekten tarihi binaları çok hoş görünüyor.
    kombinini çok beğendimm canm
    sevgiler

    ReplyDelete
  2. Çok güzel fotoğraflar.. Barcelona!! Gidilecekler listemdesin, kaçış yok!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkürler en kısa zamanda gidebilmen dileğiyle :)

      Delete
  3. guzel fistigim.. yasiyor o sokaklar degil mi ! insan bunu cok net hissediyor bunu o eski yerlesim yerlerindeki ruhu yadimladigimda.. Bizim gibi bir kenara atmamis ve yusatmaya devam etmis olmalari harika.. Umarim bizim de Karakoy gibi nice keyifli eski yerlesimlerimiz olur Istanbulda. Harika bir aperatif keyfini guzel muhabbetinize katmis olmalisiniz.. operim tatlim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebeğim aynen katılıyorum ama bizler de öğreniyoruz diye düşünüyorum en azından yeni nesil öyle. Muhabbetimiz doyulmazdı eminim seninle de o şekilde olacak en kısa zamanda görüşmek dileğiyle öperim :)

      Delete
  4. cok gidilesi bi yer Barcelona, orası kesin! ama sana da sanki böyle bi ekstra güzellik mi gelmiş ne? <3

    ReplyDelete
  5. barcaaaa :) sen kesinlikle ezgi ile daha güzel bir yersin. su bole agzını ve bacagını yamultuğun ve de yukarı baktıgın pozun hastası oldum .

    ReplyDelete
  6. ahh ah nasıl gidesi geliyo insanın! saçlarının bu güzelliğini neye borçlusun meraklardayım:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslında hiç birşeye diyebilirim annemden geliyor bu saçlar :) çok teşekkür ederim

      Delete
  7. Karaköy, Beyoğlu, Galata'nın ara sokaklarıda gitgide daha yaşanılır hale gelmeli bizde de. Tarihi sokaklarda gezerken insan kendini daha çok yaşıyormuş gibi hissediyor, yeni yerleşim yerlerinde dolaşırken verdiği his ise sadece tüketme üzerine gibi geliyor. Zamanı, hayatı, duyguları, yeniyi tüketme üzerine...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle katılıyorum yeni yerlerde bir süre sonra duramıyor insan mesela ben hiç sevmem alışveriş merkezlerini boğar o yuzden avrupada ki o her markayı bulabilğin eski tarihi meydanlarda gezmeye bayılıyorum :)

      Delete
  8. yurtdisinda en sevdigim sey sehirlerin eski sokaklarini gezmek:) ne guzel bir gun olmus harika pozlarla susledigin bayildim! Barcelona'ya gitmeyi bende istiyorum ama ne zamana kismet olacak bakalim:)opuyorum seni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :) umarım en kısa zamanda gidersin :)

      Delete
  9. Nedir bu eski merakimiz bilmem ben de tarih oldun bayiliyorum o zamanlarin insanlari bugunu gorseler hangisini severlerdi acaba diye dusundum, hihihi😂 sirin hallerine de kocaman opucuk benden . Yanaklarini sıkıyorum hatta😜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh kesinlikle haklısın eski insanlar ne derdi acaba ama bence onlarda dönmek isterlerdi kesin babaannemden biliyorum ah o eski günler der durur :)

      Delete
  10. Ezgicim, ozlemisim Barcelona yi guzel bir tur attirdin bana, ama Paris i daha cok ozledim e Aralik i 4goz bekliyorum : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aralikta kesinlikle bekliyorum simdiden sabirsizlaniyorum tatlim <333

      Delete
  11. ben bu bloga uğramayalı ne cok zmn olmuş yahu kaçırmışım bu güzel postları. Ezgicim Barcelona'nın o rütübetli ve kasvetli sokakları gerçekten insana cazip geliyor. 5. kare ne kdr içten ve samimi :) bu yaz gezmelere doymadın bakıyorum :) keyfini sür tatlım... öpüorum seni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa yaaa baya zaman oldu Nilufer'cigim ama mazaretin var kabulumdur :P Sanirim universite hayatinin yorgunlugunu atmaya calisiyorum hala da atabilmis degilim :D ama farkindayim uzun bir sure icin hayatimin ilk ve son en uzun yaz tatilini yapiyorum sanirim ;p Seni ve karnindaki minik prensesi cok cok opuyorum <333

      Delete
  12. Keyifle okudum bu yazını ..
    Senle beraber gezmiş gibiyim !! yurt dışında gidilmesi gereken yerlerden biri bence !!
    Sokakları harıka görünüyor :)) öpüyorum sevgiler :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim umarim en kisa zamanda gorebilirsin eger henuz gormediysen tabi :))

      Delete