Monday, August 20, 2012

St Jean De Luz

Bask bolgesi oyle bir cennet ki ne anlatmak, ne goruntulemek ne de yazmakla biter. Birbirinden sirin evler, yollar, sokaklar ve insanlar... Cocukken ozenerek izledigim Heidi'nin ta kendisiyim sanki tek fark burdaki guzelliklere bir de deniz eklenmis; bir tarafinizda Pirene Daglari, diger tarafta altin renkli sahiller... Boyle anlatinca bile insanin agzi sulaniyor degil mi :) Ama butun bask sehirlerinin yaninda St. Jean De Luz, Louis XIV ile Marie - Thérèse'in bu kasabada evlenmis oldugundan, cok daha ayri bir yere sahip. Gunbatiminda buranin en guzel yerlerinden birinde, marinada cekim yaptik isik okadar guzeldi ki ve okadar cok fotograf cikti ki begendigiklerimin hemen hemen hepsini koydum. Bu yuzden sizleri fazla fotografli bir post bekliyor. Hepinize iyi bayramlar, tatiller diler ben kacarim. Simdilik her seyden onemlisi saglik ve huzurla kalin !

Basque country is such a heaven that, it won't be enough to talk, write, show about it. Cute streets, houses , roads and people... I feel here as if I'm Heidi the cartoon I watch like a crazy in my childhood, the only difference is Basque Country have wonderful golden beaches. Can you imagine one side is extremely green Pyrenees on the other side amazing sea... Because Louis XIV and  Marie - Thérèse married in this town,  beyond all Basque towns St. Jean De Luz have a great importance. Today we made our shooting at the marina where is one of the best place to watch sunset. The light was so beautiful that we took lots of pics that's why be ready to so many pics on this post. Stay peaceful and tuned ! 






















Ve gun biter... 
And day ends...




OUTFIT

Mango top
Topshop jeans
Tom's shoes 
Urban Outfitters shades 

42 comments:

  1. Fotograflar tek kelimeyle yikiliyo!!:)

    ReplyDelete
  2. blogunu Betwin Us araciligiyla buldum ve ba-yil-dim! tarzin, enerjin, vs. insana instant happiness gibi geliyor! ^_^ basarilarinin devamini dilerim. belçikadan sevgiler.

    ReplyDelete
  3. cidden guzel fotograflar cikmis:) cok guzel gorunuyorsun bu arada... bustiyerinde cok sirin...

    ReplyDelete
  4. Pek güzelsiniz hanımefendi:) Fotoğrafları da çok sevdim

    ReplyDelete
  5. oley, yeni postlar var!!! tatil donusunde ilac gibi geldi :) harika bir mekan ve tabiki sen harikasin- as usual :) mucuk!

    fashiononboard.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegiimmmm cok tesekkur ederim buarada FB paylasimin icin ayrica tesekkur ediyorum muahhh <3

      Delete
  6. Yine süper fotolar, yine süpersin Ezgiii :) Bu arada bölümdeyken saçlarının küt olduğu zamanları hatırlıyorum ve uzun saçın sana ne kadar çok yakıştığını bi kez daha anlıyorum tatlım !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok sagol tatlim evet sanirim uzin bi sure daha kestirmeyi dusunmuyorum :))

      Delete
  7. ne güzelsiiin:) blogun da çok çok güzelmiş:)

    ReplyDelete
  8. kuzuummmmmmm yıne cok sıksın o bask bolgesıne ıse bıttım he he yatcaz kalkcaz bu sefer sızın oralarda olacagız bende bu seyhtmde mango ustun sıklıgından yararlananlardan olacagım :)cok operım dıkkat et kendıne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayy bitanem cok tesekkur ederimm merakla bekliyorum buralardan gelecek postlari seneyede buraya beraber gelicez ;)

      Delete
  9. selam
    bloğunu yeni keşfettim çok sevdim taki...Betweenus da gördüm ve hemen takibe aldım....sevgiler

    ReplyDelete
  10. blogunuzu between us sayesinde keşfettim dolaşmaktan çok zevk aldım:)fotoğraflar şahane:)

    ReplyDelete
  11. valla fotoğraflar süper çeken hakikaten kabiliyetli olsa gerek :p ayrıca büstiyer ve şortun uyumu harika...

    ReplyDelete
  12. Resimler cidden cok guzel, son resim ve ondan onceki kirmizilar onundeki favorilerim. Gozlukler de denim bustiyer de cok yakismis : ) Ve saclar diyorum : )))

    ReplyDelete
  13. bustiyere bayildim :) fotograflar da sahane

    http://www.stylishtimes.net/

    ReplyDelete
  14. ya fotoğrafların süperliği, senin süperliğin, tekrar edip durmak istemiyom da ben hala saçlarının nasıl bu kadar uzamış olduğunu anlayamıom yaa :)

    ReplyDelete
  15. kartpostaldan hallicesin Esgiii <3

    ReplyDelete
  16. çok cicisinkiiii <3 fotograflar şahane vede bütün kalpler bustiyer için gelsin o vakit \o/

    ReplyDelete
  17. cok guzelsın canım, butun resımler kartpostal gıbı..bustıyer ayrıca cok guzel ama en guzel sensn bence :)

    ReplyDelete
  18. COK TATLSIN YINE SORTUN BUSTIYERIN SACLARINNNNNN GORSELLER BE BU BOLGE HARIKAAAAAAAA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikleee harika bi yer cok tesekkur ederim canim <3

      Delete
  19. Tüm postlarıni seviyorum ama bol fotoğraflı olanları daha bir seviyorum tatlım. Bakmaya yine doyamıyor insan ama en azından "bu kadar mı, devamı yok mu?" diye çılgınca scroll down modunda ekranı didiklemiyor :)) yüksek bel şort ve kısa büstiyer birlikte taşıması ne kadar zor parçalar ve sen (bir de topuksuz ayakkabılarla) o kadar hakkıyla taşımışsın ki, ortamın doğal güzelliği içerisinde marine bir büyü yaratmışsın bebeğim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslinda bende bol fotograf koymayi sevmiyorum desem yalan olur. Diger bloglarda da en cok aradigim sey bu bol gorsel ne olursa olsun her zaman iyidir anlayisindan yanayim cok tesekkurler kizlar opuyorum sizi cok cok <333

      Delete
  20. merhaba,
    blogunuzu baştan sona bitirdim resmen, her fotoğrafa da bayıldımm! kombinleriniz çok hoş, siz de çok güzelsiniz, özellikle de saçlarınıza ayrı bir bayıldım! rengini öğrenebilir miyim acaba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim ama sacim dogal rengi oldugu icin tam olarak rengini bilemiyorum koyu kestane olabilir :)

      Delete