Saturday, September 1, 2012

Getaria

Evet hala Italya'dayim ama sizi postsuz birakmiyorum :p  Ispanya'nin bask bolgesinden son olarak Getaria'yi yaziyorum sizlere. Getaria'ya varmadan once tek merak ettigim sey Balenciaga muzesiydi ama sehre vardiktan sonra dikkatinizi dagitan okadar cok yapi ve guzellik var ki birden muzenin heyecanini unutum ve bu kucuk, sirin sehrin sokaklarinda, kilisesinde kendimi kaybettim. Zaten muze sehrin en tepesinde oldugu icin gidene kadar her yeri gezmis olduk. Muzeye vardigimda ise gercekten bu kadar profesyonel bir yapi ve personel beklemiyordum. Muze de calisanlarin kiyafetlerinden tutun da mimarisine kadar her sey mukemmeldi. Ayrica ek olarak 1800lerden bugune plaj modasi sergisi vardi ki inanilmaz keyifliydi. Muzede pek fotograf cekmedim zaten ceksemde boluk porcuk olacakti hersey ya her seyi tek tek sizlere gosterecektim ya da hic, ben ikinci secenegi sectim o yuzden simdiden ozur diliyorum sizlerden ve bu guzel sehirle sizi basbasa birakip, gezime kaldigim yerden devam ediyorum.


Yes I'm still in Tuscany but my blog still alive :p This is my last post about basque country before Tuscany. This time I write about another Spanish city Getaria. Before I arrive to Getaria the only think that I was curious about was the Balenciaga Museum but after we arrive there are lots of beautiful striking buildings that it is impossible look around every street. Because museum was at the top of the city until we arrive there we almost finished everywhere of this cute, small city. I should admit that I wasn't expecting such a professional personal and constitution. Also there was an amazing swimwear exhibition from 1800s to today. I really enjoyed with this small city I hope you will like as well. Stay tuned !




















OUTFIT

Zara jacket
H&M top and jeans 
Chanel ballerinas and bag 
Laffargue  belt 

Photos JB and me 

16 comments:

  1. Hic duymadigim bir sehri sayende ogrendim, Balenciaga muzesini de merak ettim. Resimler cok guzel, topuz sana cok yakisiyor, sacin oyle gur ve uzun ki sponge a gerek yok sende : ) Kilisedeki oturup yan baktigin resimle, kapi onu merdivenlerde yukari baktigin resimler cok guzel. O vitrayli resim de cok hosuma gitti. Floransa yi senin gozunden gormek de cok guzel olacak : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aylincigim cok tesekkur ederim yazin uzun sac cok zor oldu o yuzden topuza alismak zorunda kaldim ama daha sk kullanicam sanirim bende sevdim :) italya postlari cok yakinda gelicek opuyorum cok:)

      Delete
  2. 1800lerden bugune plaj modasi sergisi ni acayip merak ettim:)

    fotoğraflar şahane:)

    8. fotodaki yer bir an ara sokaklardan galata kulesi görünümünü andırdı çok hoş :)

    http://cmosundnyasi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cmos cok tesekkur ederiim keske daha cok fotograf cekseymisim senin icin :/ Buarada Galatayi da cok ozledim :)

      Delete
  3. o mavi balkonları olan binada yaşasak ya ?

    bir de topuz aciip yakışmış.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci bebek :) yasamak istedigim cok yer benim daha ne mavi kirmizili balkonlar falan filan napicaz peki :)))

      Delete
  4. Kombin de, fotoğraflar da, mekan da harika! Özellikle kilisede oturduğun fotoya bayıldım.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ayyy ne kadar güzel fotoğraflar bayıldım :) iyi eğlenceler tatilin devamında da :)

    bir ara sen de bloğumu ziyaret edersen sevinirim :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bebeğim hala İtalya'da olup böyle postsuz bırakmıyorsun ya bizi kocaman kocaman kalpler gönderiyorum sana :)) baktığın her şey senin gözünden daha bir güzel, çektiğin karelere siniyor hayran olduğum tarzın. Militer tarz da yakışıyor, stripes da, pastel renkler de, açık saç da, topuz da :) bir de o 10. kare var ya, inspiration olarak masaüstüme kaydettim bile :)) kocaman öper turunun devamını heyecanla bekleriz tatlım :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kizlar yormlariniz okadar guzel ki ne yazsam, nasil bi cevap versem diye kivraniyorum ama sadece cok tesekkur edip artik PArise dondugumu ve Italya postlarinin yakinda gelecegini belirtmek isterim bide sizi cok cok operim ;)

      Delete
  7. bun ını sarı pantolonunu sapsal dunyalardan uzaklasıp dalıp gıdısını gıttıgın guzellıgı anlatısını :) hepsını cok begendım calskan bloggerım benım

    ReplyDelete
  8. Resimlere ve çantana bayıldııık!! Gezdiğin yerleri de biraz kıskandık korkarım :)

    ReplyDelete