Thursday, January 3, 2013

Villa Borghese

Tekrar yogun bir sinav donemine girdigimden bir sonraki postumu yapmam bir haftayi bulacagi icin buldugum ilk bos vakitte ilk Roma postunu yapayim dedim. Ogleden sonra yari hangover yari uykusuz vardigimiz Roma'da, bizi yormayacagi gibi huzur verecegini dusundugumuz Villa Borghese'e gitmeye karar verdik. Once o muazzam bahcesinde biraz dolastik temiz havayi icimize cekip gun batimini izledikten sonra, icinde Bernini'nin David'i , Apollo ve Defne'si gibi bircok degerli eseri barindiran Borghese Gallery de gunu bitirmeye karar verdik. Her sey o kadar muazzam ve bir sure sonra her seye okadar alisiyorsunuz ki muhtesemligin siradanligi bu olsa gerek diyerek fotograflara geciyorum ve hepinize muhtesem bir haftasonu diliyorum.

Because I'm going near through a busy final week, I don't know when I'm gonna able to prepare a new post. Now I trapped a little time so here is the first post from Rome. After arriving Rome in a shape half hangover and half sleepy, we decided to go somewhere peaceful like Villa Borghese. First we wandered around in its wonderful garden and watched the sunset, then we decided to end the day in Borghese Gallery hosts of lots of worthy and talented works such as Bernini's David, Apollo and Daphne... Everything is just so perfect that after a while you get used to this excellence and I think this is the mediocrity of excellence. So here are the pics people. I wish you a wonderful weekend !








GAP coat (leather sleeves added by me) / Zara leggings / Inci boots / Chanel bag 

Pics by JB 














29 comments:

  1. tatlim benim! Oncelikle sinavlarin icin basarilar diliyorum.. Yogun ama yumusakca gecsin gitsinler.. Villa Borghese Alpcan ile gittigimizde doya doya gezdigimiz ve onu sanata daha da yakin buyusun diye diledigimiz bir donemdi.. neyseki sanata gercekten deger vererek buyuyor.. Harika muzikler dinliyor.. :) Huzur dolu gecmis gununuz.. senin bu sanata olan saygini da bir baska seviyorum zaten.. Guzel fistigim, gozlerin hep gulsun !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim guzelim benim ! Alpico cok sansli sizin gibi anne babaya sahip oldugu icin :) Cok operim <333

      Delete
  2. yorgunlugunuzun uzerine ne keyfli olmustur orasi :)harikasin! guldugun fotolari ayri bir seviyorum ben:) bu arada sinavlardada basarilar canim umarim en guzel sekilde atlatirsin bu sikici donemi :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim Esra'cigim vallahi yorgunlugumuza ilac gibi geldi diyebilirim :) Optum cokk <333

      Delete
  3. ben de tam sevinmiştim ezgi yuvaya döndü diye, ama sınavlarıyla birlikte dönmüş meğer :P
    öncelikle sınavlarında başarılar dilerim bebişim, hepsi şahane geçsinki sonrasında tatilin tadını zevkle cıkar:)
    ortam nekadar huzurlu görünüyo, o bahce yazın tadından yenmiyodur eminim <3
    en yakın zamanda görüşmeyi diliyorum bide sozlerimi burda noktalarken:D öperim kuzumu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezgi yuvaya bir dondu pir dondu diyelim off minikkusum off hic sorma haftanin her gunu bir sinav kampanyasi baslatmis okul benim yoklugumda :) Aslina bakarsan yazin gezmek lazim buralari yazin hic bir sehir tadindan yenmiyo bence :p Cok operim ve aynen en kisa zamanda gorusmeli mesela ben tatile gitmeden evvel :) optum cok cok <333

      Delete
  4. mont ve deri detaylara ba yıl dım<33

    eminim çok keyifli bir tatil olmus,fotograflardan bile belli :)

    ve sınavlarda başarılar ...

    ReplyDelete
  5. Başarılar tatlım,halledersin seeeen :))

    ReplyDelete
  6. Cok guzel fotograflar:) bayildim... Mutlu yillar!

    styleinlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ılk uc fotoda aynı benım benjının ıstedıgımı yapmayıncakı suratına donmussun noluyo laaa demeden mukemmel guzellıgını yansıtan gulumsemenı gordum senı cok sevıyorum bılıyorsun dımı emınım romanın romantıklıgı sıze cok yaramıs bellı :)guzel bır yıl bızı beklıyor buarada su sınavlarını hallet don gel bır parıs yapalım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerooom okadar yorgundum ki post yapabilecek fotograf cekebilecegimizden bile umidim yoktu :) Ben de seni cok seviyorum biliyorsun degil mi ? En kisa zamanda kartlarin doldurulup adresinize postalanacak hanimefendi simdilik sadece bir tanesini yazabildim :P Sinavlar bitince beni kimse tutamicak zaten :p Bu yil da bizim olsun kuzum cok operim seniii <333

      Delete
  8. Yaaa senin o yarı alaycı gülümseyen güzel yüzün yok mu?!! :)) aman Allahım bu nasıl bir tatlılık ve güzelliktir böyle! Villa Borghese'de nasıl güzel bir akşamüstü çekimi olmuş, kollarını kavuşturduğun pozun favorim oldu Roma'yı fetheden güzel öpüyoruz seni kocaman :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim bebeklerim, guzelliklerim. Bende sizleri kocaman kocaman opuyorum <333

      Delete
  9. sınavlarında basarılar dılıyorum ve eklıyorum cıddı halleırnde kahkaha atan hallerınde en sahanesınden..keyıf dolu yıllar dılyıorum canım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim ayni sekilde bende sana keyif, mutluluk dolu yillar diliyorum <333

      Delete
  10. haha 4. fotoğraftaki ciddiyet ve sonrasında 5. fotoğraf :) tam bir ezgi olmuşlar arka arkaya.

    ReplyDelete
  11. Fındık surat senii, onca isinin arasında bir de kart gondermeye kalkıstın ya o da yeter bana :)
    O kadar güzel ifade etmişsin ki "mükemmelliğin sıradanlığı" diye, sanıyorum acık hava müzesi diye tabir edilen Roma'ya atfedilecek en güzel 2 kelime budur..
    Sınavlarında basarılar diliorum güzel surat! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciideeen gonderemedim diye nasil uzuldum bi bilsen :( Cok tesekkur ederim tatlim, cok cok cokca operim seni <333

      Delete
  12. Ezgicim, oncelikle sinavlarda basarilar. Subat tatiline kadar iyi calis, tam hak et guzelim bir tatili : ) Istikamet Paris mi olacak acaba? : ) Gelelim Roma ya ve senin guzelligine, siyahlar sana cok yakisiyor. Deri kol modifiyen cok basarili olmus. O sirine gulusunu cok sevdim. Ondan onceki kollarini kavusturup uzaklara daldigin resim de favorim oldu gitti : ) Borghese de yillar evvel bir turistik gidisimde gezinmistim, bu yaz yine turist gibi gezebilecegim bir ziyaret istedim Roma ya ve VB ye : ) Insallah 2013 te gorusecegiz canim : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canimm cok tesekkur ederimm <333 Henuz hic bir sey belli degil ama planlarimda Paris var tabiiki bakalim once su donemin bitmesini bekliyorum kazasiz belasiz bi bitsin benden mutlusu olmayacak :p Hayirdir senin Paris planlarin var gibi ? Eger varsa hemen alayim o planlari :p aylincigim birde blogunda goremedim instagramin varsa kullanici adini bana yazabilir misin ? Cok operimm <333

      Delete
    2. Canim simdi gordum buraya cevabini. Paris i her daim istiyorum, en son gidisimden beri ertelene ertelene 2013 e gelmisiz, insallah bu sene ayarliycam ama en azindan yaza kadar gidemem sanirim, bir gitme durumum olursa sana kesin haber veririm zaten, senden tuyolar alirim : ) Instagram, Twitter ve facebook um yok canim, ama instagrama girmeyi dusunuyorum rahat bir vakitte, girersem hemen haber veririm : )

      Delete
  13. sinavlarda basarilar diliyorum Ezgicim, fotograflar harika burada tatlim senin saclar bu kdr uzunmuydu simdi dikkatimi cekti :)

    ReplyDelete