Sunday, May 5, 2013

My Venice

Yeni bir haftaya baslarken, hala Venedik' in bende biraktigi etkiden kurtulmaya calisiyorum. Ama bastan uyariyorum bur bir Venedik postu degil sadece ufak bir on gosterim diyelim :pAslinda bir haftaligina Paris'e gidecegim diye dusunurken JB'nin bana haftasonunu bir yerde gecirecegiz ama sen nereye gidecegini havaalaninda ogreneceksin dediginde aklima gelen ilk sey evlilik teklifi olmustu tabi. Adeta bir zombi gibi havaalanina geldigimde elime verilen Venedik biletiyle enerji topuna donusen, ne yapacagimi bilemeyip kendi kendine butun bir gunu ortalikta yalniz basina gulerek dolasan bir kadin olarak gecirdim :) Hic bilmediginiz bir yere yalniz basiniza vardiginizda karsinizda sizi seven ve bekleyen birinin olmasi ise paha bicilemez. Iste bu bir gunun baslangici. Butun gunu sehri kesfetmeye adayip, sonunda ise beni bekleyen muhtesem surprizden habersiz feribota atladim...

While opening a new week, I'm still trying to get rid of the impression of Venice on me. I must say from the beginnig this is not a Venice post, let's say this is just a trailer:p Actually, I was thinking of spending a week in Paris until JB told me that "we're going to spend a weekend in somewhere that you are going to learn in airport". So, the first thing comes to my mind was proposal of course. When I arrived to the airport in a zombie mood, I turn out to be an energy bomb with the Venice ticket given in check-in and spent all day with a strange smile on my face :) In addition to this, it was such a great feeling that it's good to be welcomed by someone you love after arriving somewhere you don't know. Here it is the beginnig of the day. After dedicating ourselves to discover this wonderful city, in the end I took ferry without knowing anything about the amazing surprise waiting for me... 

Ilk gun Venedik'e oglenden sonra vardigimiz ve yorgun oldugumuz icin cok ayrintili gezemedik ama zaten bu post teklife ozel olsun istedim :) Arayi acmadan paylasacagim ikinci post ise tam bir Vendik postu olacak bundan emin olun.

Water Taxi was the first thing make me surprise in this magical city 



Walking through Palazzo Ducale, this bridge connects two buildings which were once used as prisons. Called the Bridge of Sighs, this Baroque stone bridge received its name from prisoners' sighs as their only view of the lagoon was through the barred windows.
 
The exhibition of Manet in Museo di Palazzo Ducale was another beauty of the day




Little lunch break 

 Inside of the Basilica Di San Marco 

 Could be any other better place to propose ?

 And after proposal dinner 




Here it is; star of the night (I still agree that sharing it is not a proper behavior but still... ) 

 Turning back to our hotel  Londra Palace










25 comments:

  1. Çok çok çok tebrik ederim:)Çok mutlu olun!

    ReplyDelete
  2. Woawww çok iimişş!
    Hem organizasyon harika hem de yüzük, cartier mi o ? O_o
    Tebrik ederim hayırlı uğurlu olsun!
    :))

    Enda,
    xo,
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ayy tatlım harikasınız:) cok sevindim buyulu bir gezi olmus, en güzeli de sonu elbet:)

    ReplyDelete
  4. senin heyecanını bizde sanal yoldan yaşadık valla! Teklif için çok iyi hazırlanmış seninki ayrıca çokta yakışıyorsunuz canım. Tekrar tebrik ederim :)

    ReplyDelete
  5. ben JB'nin böyle şahane bi teklif ortamı hazırlayacagını tahmin ediyodum ve 3 vakte kadar da senden böyle bi haber gelecegini hissediyodum. ne güzel oldu şimdi canlı canlı görünce ^.^
    çok mutlu olun, hep mutlu olun güzel insanlar! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben etmiyordum vallahi :D Cok tesekkur edeirm minikkusum <3

      Delete
  6. sizi cok seviyorum sizi cok seviyorum yuppi yuppi yuppi!!!! <33333

    ReplyDelete
  7. Tebrik ederim :) Her şey harika gözüküyor , mutluluklar !

    ReplyDelete
  8. Oleeeyy be! Bu sürprizi de keyifle atlattığınıza göre gelsin sıradaki yeni, şahane heyecanlar <333
    Çok tebrik ederim Ezgican'ım, bir ömür şahane anlarınız, anılarınız, boy boy çocuklarınız olsun <3
    Öperim kocaman <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boy boy cocuk olmasin mumkunse tek boy olsn :D saka bir yana cok tesekkur ederim fido <3

      Delete
  9. Bitanemsin.. Oyle heyecanliydim ki.. Simdi gozlerim dolu dolu okudum.. baktim resimlerinize.. Adam fena sansli.. sen de oyle ! Birbirinize sarilin siki siki ! Sakin birakmayin.. O son karenin anlami elbette cok buyuk ! Cocuklariniza anlatacaginiz guzellikle oldu bu kacamak ve nefis teklif ! Canimsin.. Ve cok mutlu olmani cani gonulden diliyorum..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle en cok onun icin seviniyorum belkide cocuklarimiza anlaticak muhtesem bir ani oldu. Umarim anlatacagimiz gunler gelecek. Cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin temiz kalpli kadin <3

      Delete
  10. baslıcam bu ayfon 5 lere :) yaptıgım yorumlar nerde ya... kuzum jb gelsin alnından opecegım romantık damadımızı alnından solesın benjıye bızde bole seler beklıyoruz tabı romada daha onceden teklıf almıs bırı olarak bır ıtalya olayı yenıden yasanmasın bende :) ama surecınızın nazarsız, artan askla devam etmesını dılerım kuzum sızı cok sevıyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatlim cok tesekkur ederim sanirim bu postla butun uzatmali sevgililere mesajimi verdigimi dusunuyorum <3 haydi Benjii sira sendeee :)))

      Delete
  11. çok çok sevindim postu okurken umarım hep mutlu olursunuz:)

    ReplyDelete
  12. Canim bu harika bir teklif ve atmosfer, aferin sevgiline : )Ikiniz de cok sanslisiniz : ) Birbirinizin kiymetini iyi bilin. Yuzugunu elinde de gorebilecegim bir Istanbul bulusmasi umuyorum : ) Tekrar cok tebrik ederim : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende o bulusmayi nasil dort gozle cekiyorum bilmezsin :)))) Cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin de canim benim <333

      Delete
  13. Harika bir teklif olmuuuş tebrik ederimm :) fotoğraflar da harika!

    ReplyDelete