Tuesday, March 27, 2012

Flower Miami

Miami postlarima kisa bir aradan sonra devam ediyorum. Malum araya 4 gunluk bir Montreal gezisi girdi ki onun da fotograflarini en kisa zamanda sizinle paylasacagim. Suanda New York'a evime dondum ve tabii her tatil sonrasinda oldugu gibi yapilmasi gereken bir cok sey beni bekliyordu. Hemen islerimi bitirip yeni postumu yapmaya koyuldum. Umarim begenirsiniz hepinize mutlu bir hafta diliyorum ! 


I'm keeping on my Miami posts. You don't know but after Miami we spent 4 days in Montreal as well and I'm gonna publish new photos from Montreal soon. Now I'm in NY, I turned back to my house and of course after all holidays, there were lots of this waiting to be done. As soon as I've finished my works, I did my new post. I hope you all will like it. I wish you all happy week !



Little Haiti'de bu butigi gordugumde cekmeden duramadim. Her kultur kendi moda anlayisina sahip demek ki .

When I see this little boutique in Little Haiti, I couldn't stop myself taking its picture. Every culture has their own fashion point of view.


Aslinda bikac kucuk problem cikmasaydi Kuba'ya gitmeyi planliyorduk ama Miami'deki Little Havana sayesinde bu istegimizi az da olsa dindirmis olduk.

Actually if we hadn't have some little problems, we were planning to go to Cuba but thank to Little Havana in Miami we soothed our wish little bit.






Tabi bir de outfit eklemezsem olmaz hele de yaz mevsimini yasarken :)

Of course I have outfit as well especially while were were living summer there :) 








If you want to follow me on instagram ----> ekocager

OUTFIT

H&M dress / elbise
ZARA shoes / ayakkabi

Photos by me and JB
Some of my photos edited by MA

25 comments:

  1. Hamaklı fotoğraflara ölüp bittim! Ayrıca bu kadar gezmeni yok yok hayır hiç kıskanmıyorum!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canimmmm cok tesekkur ederim ama her gezintinin de bir bedeli oluyor elimde okadar fotograf olmasina ragmen yayinlayacak vakit bulamiyorum paperlardan :) Optum sizi cok cok :)

      Delete
    2. Olsun o kadar:) Bundan sonra gerçekten benim de hedefim iki üç ayda bir kesinlikle gezmek gezmek ve gezmek :) biz de öptük!

      Delete
  2. beautiful dress!!!love pics!!!

    ReplyDelete
  3. you look AMAZING!!! <333
    elbise ve durgun pozlar nasıl yakışmış, bildiğin vogue çekimi olmuş bu post! :D
    miami fotoğrafları da harika, 12-13 yıl önce gitmiştik biz de oraya :)
    öpüyorum canım..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim tatlim, begendigine cok sevindim. Sevgilim hep yanimda olsa da cekse fotograflarimi boyle super olucak ama iste maalesef :/ Buarada ben Miami'dense Montreal'i daha cok sevdim nedense, ruhu, tarihi olan sehirler bana gezerken daha cok zevk veriyor :)

      Delete
  4. Oh so lovely!
    This is my 1st giveaway!
    http://thechicdream.blogspot.com/2012/03/fairies-exist-1st-giveaway.html

    Im waiting for you! =)

    Kisses Elpi xx

    ReplyDelete
  5. Fifthfloorovergoldenhorn belirtmene gerek yok canım ben bana yorum yazan herkese yorum yazarım. Ama kısa zamanda beni iyi tanımışsın ne diyeyim yolun açık olsun tşkler. Ayrıca yorumların altına blog linkini yazma en eski blogger olarak tavsiye isteyen zaten hesabına tıklar yazar ok .) Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslinda benimki biraz da lafin gelisiydi cunku bazi bloggerlar 50 tane yorumuna bile bir karsilik vermeyebiliyor ki ben yinede bunun icin belirmiyorum yanlis anlasilmasin neyse ki sen o tur bloggerlardan degilsin sevindim :) Tavsiyelerin icin coook tesekkur ederim hepsini bir bir uygulayacagim :) Sevgiler benden...

      Delete
  6. ha bir de yorumları onaya tabi yap bak pat diye yayınlandı manyağın biri gelir saçma sapan bir yorum yazar canın sıkılır yayınlanmış olur malum bir sürü seiko var .)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu onay konusunda ise kesinlikle haklisin ama her seferinde unutuyorum hatirlattigin cok iyi oldu. Cok sukur bir manyaga rastlamadim blogumda ama dogru etraf kayniyor :) o yuzden tekrardan cook tesekkurler ;)

      Delete
  7. Ah en çok güneşli havayı kıskandım, biz hala üsüyoruz da :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler oncelikle ama yoook yook hic kiskanma bende yuvama dondum zaten ve havalar burada da hiic ic acici degil :)

      Delete
  8. Blogunu yeni keşfettim bu zamana kadar seni okumadığım için sanırım çok şey kaybetmisim :(( stiline tek kelimeyle BAYILDIMMM!!! Bundan sonra en sıkı takipcilerindenim sevgiler :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim ama bende cok yeniyim merak etme henuz hic bir sey icin cok gec kalmis degilsin :) Ozaman hep takipte kalman dilegiyle <3

      Delete
  9. Öncelikle şunu belirteyim ki şahane bir çekim olmuş :) Sormak istediğim birkaç soru var. Sanırım NYC'de yaşıyorsun ama orada master mı yapıyorsun yoksa üniversite mi okuyorsun pek bir bilgimiz yok hakkında. Son olarak da saçların ve fiziğinle ilgili uyguladığın özel bir yöntem var mı? Neler yapıyorsun mesela böyle olmak için :) Ufak güzellik tüyoları bekliyoruz senden, makyaj, saç ve formda kalma konusunda. İyi kal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oncelikle cok tesekkur ederim. Sanirim kendimle ilgili fazla yazmiyorum aslinda ODTU de ingilizce ogretmenligi okuyorum ve 1 senesini New York ta okuyoruz degisim gibi bir sey veya suny programini biliyorsan iste ondan yani henuz master yapma asamalarina gelemedik :) vakit buldukca yuzuyorum ama onu da fizigim icin yapmiyorum yuzmeyi seviyorum saclarim ise tamamen allah vergisi yaptigim ozel hic bir sey yok makyaj olarak kullandigim temel urunler vardir ve en kaliteli makyaj urunlerini secmeye calisirim mesela en vazgecilmez urunum Guerlain terracota yaz kis demem terracotasiz disariya cikmam :) onun disinda gunluk veya gece makyajim hic degismez eyeliner, rimel arada bir de kirmizi ruj. Umarim cevabim biraz da olsa yardimci olmustur. Sevgiler...

      Delete
  10. her post ile ayrı mükemmelsin kuzican :) farkedilir olmana seviniyorum.. sadece ve naif tarzınla :)

    ReplyDelete
  11. bu elbise sana cok yakismis Ezgi!!

    www.ozlemce-lik.com

    ReplyDelete
  12. bu elbiseden ben de de var ama sana daha çok yakışmışşş :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim ama oyle deme en kisa zamanda senden de bu elbiseyle bir post bekliyoruz :)) <333

      Delete