Thursday, September 6, 2012

Siena

Evet gel gelelim Siena gunluklerine. Pisa benim icin her ne kadar fast food tadindaysa Siena da bi okadar tadi yillarca damagimda kalacak, her zaman yeme sansimiz olmayan o lezzetli yemeklerdendi. Veya hazir Toskanadayken sarap benzetmesi de yapabiliriz. Pisa ucuz bir Chianti sarabi olsun Siena ise bir okadar lezzetli Burunello di Montalcino. Neyse benzetmeler bitmez. Size ne Sienanin tarihinden ne de yenilecek icilecek yerlerinden bahsedicem. Bunu cok iyi yapan blogger arkadaslarimin ve rehber kitaplarin oldugunu bildigim icin icim rahat. Eger Siena'ya yolunuz duserse gece yada gunduz farketmez buldugunuz her sokaga girin, adeta bir meditasyon gibi bir muddet durun etrafiniza bakin ve her bir kosesindeki tarihi hissedin....

It's time to talk about Siena. As I told you for me while Pisa is like a fast food, Siena is like an amazing meal you will be unable to forget the delicious flavor of it. Even I can say if Pisa is a Chianti wine, Siena is one of the delicious wine of the world Burunello di  Montalcino. Anyway metaphors never end. Actually I don't wanna talk about history or places where to go, eat or drink because I know that there are lots of bloggers and travel guides doing this successfully so I'm pretty comfortable about it. But the only think that I can say about Siena is If you have chance to go there one day, doesn't matter day or night,  enter every street of and like a meditation stop, calm down and look at the history waiting for you in every corner...
















Mango shirt / gomlek
American Eagle jean short
Zara Sandals / Sandaletler
Burberry bag / canta 
Urban Outfitters Necklace and rings / Kolye ve yuzukler
7 bis, Forever21, local market bracelets
My dad's (really) old RayBan shades / Cok cok eskiden babama ait olan RayBan gunes gozlukleri 

Photos JB  














35 comments:

  1. Ezgi muhteşem görünüyosun, son postundan bu yana durmadan bacak mı çalıştın naptınn:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Funda canim cok tesekkur ederim ama yaptigim hic bisey yok her yere yuruyerek gitmekten baska. Gezdigimiz ulkerde bile en az hatta hic tasit kullanan turistlerden biriyiz sanirim ondan :))

      Delete
  2. Siena Italya'daki en sevdigim sehirlerden. Cok farkli bir atmosferi var oranin, bazen biraz urpertici ama gene de harika. Fotograflar da super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle oyle benim en sevdiklerimden degil en sevdigim artik yeni yerler gorene kadar bakalim baska bir yer bu sehrin yerini alabilecek mi :) Tesekkurler <33

      Delete
  3. bebeğim siz harika bi çift olarak hep böyle dünyayı gezseniz,böyle güzel fotoğraflar çekseniz,bizle paylaşsanız olur mu acaba??Bu ulvi görev sebebiyle de okul seni derslere girmeden mezun etse falan..Nasıl olur? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Firdevs'cigim hayatimin en guzel cumlelerinden birini duydum sanirim suanda :D Ne guzel dedin ya gel bi opeyim seni demek geldi icimden hahah. Nerdeeee ODTU bunu yapacak son okul zaten, ruyamda gorsem inanmam :P

      Delete
  4. Diğerleri gibi buna da bayıldım:)) Bloğun harika, büyük bir zevkle takip ediyorum. Sevgiler...

    ReplyDelete
  5. Siena ya gitmek planlarimin arasinda vardi umarim vakit bulup giderim cunku 1ayligina floransadayim gidemezsem ayip:))
    Gomleginin aynisini ayni bu sekilde kot sort uzerine giyme hayalleriyle almistim aylardir bekliyor uzerinde gorunce cok sevindim cunku cok begenerek almistim:)
    Son olarak harika gorunuyorsun cok fitsin hatta tas diyelim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim mutlaka gidip gormelisin hemde Floransadan trenle 1.30 saatte cok kolay gidiyosun . Ayni sekilde bu guzle gomlekle seninde bi kombinini gormek istiyorum dolabinda daha fazla saklama bence :D

      Delete
  6. o rayban'e babamın diil vintage demen gerekiordu beybim biliyorsun di mi ? :) peki ya bacaklarını ne kadar kıskandığımı biliyor musun ? peki peki o sandaletler ? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Rayban babamin asla vintage olmayacak ahahah :) Utaniyorum ama boyle konusma ;p Cok tesekkurler bebegim<333

      Delete
  7. gerçekten harika görünüyorsun ; enfes bu fotoğraflar !!

    ReplyDelete
  8. kolyenın sıklıgını kurukafanın sırınlıgıne bıter sandaletlerıne hasetle bakar boyunun kac cm oldugunu sorgulayaraktan akabınınde hemen sen benım spınnıg yapma sebebım olup benı oldureceksın dıyerek bacaklarına sapıkca bakıs atarak kombının hakkında tek kelıme etmeden cıkıyorum :) saka saka ya yaparmıyım yıne cok guzelsın en cokda gomlegını begendım kzuum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eveet gelelim sana graceim cerom uzme kendini bazi kadinlar ronaldolariyla daha guzeller diyip seni sinirlendirmeyi severim ama bide gelip o guzel yanaklarini sikmak mincirmak icin ise sabirsizlanirim bide seni dunyalar kadar operim artik gunde kackere optum seni kusum diyosam onu da bilemiyorum :P

      Delete
    2. Buarada sen ne ara Grace happy oldun ya bu hep bole miydi ahah simdi fakettim du bi whatsap yapim 5 dk once kapattigimiz muhabbetin ustune :P

      Delete
  9. So beautiful photos! Love it! And your outfit is great, especially shirt :)

    ReplyDelete
  10. şimdi ben postun o muhteşem manzaralı fotograflarına deyinmeden önce, fidonun yorumundan yola cıkarak senin ODTÜ'de okudugunu anlıyorum. yani odtüde okuduguna göre bu demektirki sen Ankara'da yaşıyosun. e ben de Ankara'dayım, ne duruyoruz peki? :)))
    gezi fotograflarında topuklu ayakkabı görmekten yorulmuş biri olarak bu rahat ve şık halin, özellikle de bi türlü bedenini bulup alamadıgım o mango gömlegin son derece başarılı <3
    tekrar konuyu ankaraya getiriyorum. mademki keşifsever bi ciftsiniz, o zaman siz yurda dönünce de birlikte bişeyler yapalım bence. biz de ailecek keşifciyiz zira ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eveet bende Ankara'dayim, eveet ne duruyoruz mutlaka bulusmaliyiz :) Gelir gelmez yerlesir yerlesmez haberleselim mutlaka :) Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin <333

      Delete
  11. Siena bir sonraki italya tatilimden görmek istediğim yerlerden. Sokakları gerçekten muhteşem.

    Senin üzerindeki bu gömleği vakti zamanında alsam mı diye çok düşünmüştüm mango da :) ama almamıştım. Sandaletlerinle çok uyumlu olmuş. Kiremit rengi siena sokaklarına renk getirmiş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nilufer'cigim kesinlikle mutlaka gormelisin :) Cok tesekkurler opuyorum <333

      Delete
  12. muhteşem fotoğraflar demekten dilimde tüy bitti :)))) hakikaten seninde dediğin gibi fotoğraflardan da gördüğüm kadarıyla muhteşem bir atmosfere sahip burası. Ayrıca babanın raybanını benim gibi kullanıyorsun! yalnız değilim Tanrım sağol! :))

    ReplyDelete
  13. oooh i miss siena so much! :( great photos, super pretty!

    http://thefrench-fries.blogspot.pt

    ReplyDelete
  14. fistik otesisin burda cok cok cok!! siena'ya daha gidemedim ama listeme ekledim bu post'tan sonra <3

    fashiononboard.net

    ReplyDelete
  15. Böyle bir blog varmıs ama benim daha yeni haberim olmuşşşş :(

    ReplyDelete
  16. Ezgi’cim, Siena benim görülecek yerler listemde en üst sırada yer alıyor. Hele bir de böyle bir benzetmeden sonra direk oraya ışınlanma isteği ile doldum :) Gömleğin çizgileri ile flatlar ve Jean short nasıl güzel bir birliktelikte, bu büyülü Avrupa kentine yakışan bir kombin olmuş. Bir de o kolye bile tek başına yeter, öyle etkileyici bir havası var :)

    ReplyDelete
  17. Siena sokaklarina cok yakismissin Ezgicim : ) Bluz-sandalet-kot uyumu hem renk hem de kesim&desenleri ile cok basarili.

    ReplyDelete