Thursday, September 15, 2011

Faces and Styles From NYFW

Herkese yeniden merhaba ! Gormus oldugunuz gibi dun Mercedes Benz NY Fashion Week teydim . Bol bol fotograflar cektim sizler icin yalniz o kadar bol cekmisim ki hepsini biranda yayinlamak istemedim. Diger fotograflari da onumuzdeki gunlerde goreceksiniz ve benim ne giydigimi ise en son yayinlayacagim. Biraz merak herkes icin iyidir :) 
Takipte kalin !

Hi you all again ! As you see I was at Mercedes Benz NY Fashion Week yesterday. I took a lot of pictures for you. But I took so much photos that I will not manage to publish all of them in a flash. You will see the other style pictures in the following days. A bit curiosity is good for everyone :)
Stay tuned !


DSC_0497

Bu Miu Miu ayakkabilar bir harika !
These Miu Miu heels are awesome !

DSC_0501

Butun moda bloggerlarin cok iyi bilecegi bir isim Bryn Boy...
Here is the Bryn Boy known from all fashion bloggers...

DSC_0512

DSC_0516

DSC_0522

DSC_0527

DSC_0542

DSC_0541

DSC_0553

DSC_0557

DSC_0558

DSC_0560

Favori outfitlerden biri...
One of the favorite outfits...

DSC_0567

DSC_0576

DSC_0591

DSC_0592

DSC_0593

DSC_0596

DSC_0599

DSC_0601

DSC_0603

DSC_0608

Tim Burton karakterleri gibi degil mi ?  :)
Like one of the Tim Burton movie characters, isn't she  :)

DSC_0611

DSC_0612

DSC_0615

Bu sezon cok gordugumuz ve begendigimiz neon renkler bu outfitte cok guzel kullanilmis bence.
Neon colors that we' ve seen and loved in this season, are used so well on this outfit.

DSC_0619

DSC_0620

DSC_0624

DSC_0628

Zariflik ve siklik birarada.
Elegance and being chic are together.

DSC_0632

DSC_0635

DSC_0637

DSC_0640

DSC_0642

DSC_0643

DSC_0644

7 comments:

  1. Bu tarz erkeklerden hoşlanmıyorum. İşin kötüsü bizim buralarda da bu tarz giyinen erkeklere özenenler var. Çektiğin fotoğraflardaki kadınların çoğu şık ve sade giyinmeyi tercih etmiş. Ayakkabı seçiminin ne kadar önemli olduğunu kanıtlar nitelikte giyinmişler. Farklı olmak için kasmamışlar en azından.

    Farkındayım çok uzattım. Blogunu Elle dergisi sayesinde keşfettim. Renkleri harmanlayışın harika. Başarılar diliyorum. :)

    ReplyDelete
  2. Oncelikle cok tesekkur ediyorum. Yalniz ozentilik konusunda affet beni ama pek katilmiyorum cunku bizlerde yani kadinlar da dergileri, bloglari, moda programlarini takip ediyoruz ve hepimiz ilgi alanlarimiza, zevklerimize gore cok farkli seylerden ilham alip onu bir sekilde uzerimizde deniyoruz. Ben modaya herzaman ozenmek olarak degil ilham acisinda yaklasiyorum. Ama farkli bakis acilarina da saygi duyuyorum ve dusuncelerini paylastigin icin tekrardan cok tesekkur ediyorum...

    Sevgiler :)

    ReplyDelete
  3. 3. Resimdeki Bayanı görünce aklıma direk Chiara Ferragni geldi. Tarz birebir örtüşüo. Bileklik, ayakkabı, Siyah mini elbise..
    5. Resimdeki kombini ben giysem tam bi hüsran olurdu süper taşımış
    16. resimlerdeki ayakkabı - çanta Süperr :)
    Enn şık Resim 26!!

    ReplyDelete
  4. süper fotograflar yakalamışsın,çok başarılı tebrikler :)

    ReplyDelete
  5. ilk fotograftaki kadın garance dore!!! inanamıyorum garance'ın fotoğrafını çekmişsin ne kadar şanslısınnnn!!! :D

    harika stiller var burada, süper kareler yakalamışsın tebrik ederim, paylaştığın için de teşekkür ederim.. fotoğraf kaliteni de çok beğeniyorum bu arada..:)

    sevgiler



    Wear A Smile!

    ReplyDelete
  6. Cok tesekkurler canim. Paylasabildigim kadarini paylasmak istedim cunku gordugum kadariyla hic bir turk blogger paylasmadi ve ne var ne yok yukledim. Zaten ben Garance Dore nin ayakkabilarina bittim :D

    ReplyDelete