Monday, September 9, 2013

Bayonne



Paris'te yagmurlu bir pazartesine merhaba demek beni pek mutlu etmese de, hala elimde yazdan kalan fotograflara bakip kendimi avutuyorum ve yagmurun biran once durmasini diliyorum ! 

Although waking up in a rainy Paris day is not really  appealing, I console myself by looking over summer pictures and wishing to a sunny day ! 

Guess who is he and where ?


As I mentioned before here Chocolat Cezenave is making best hot chocolate ever. 




Voila, end of our wonderful day !


















21 comments:

  1. az bıraz burası strasbrga benzıyor :) burayı begendıysen ıs bıtmıstr :)

    ReplyDelete
  2. çok hoş görünüyorsun...sade ve şık :) seni de beğendim fotoları da :)

    ReplyDelete
  3. bu sehrin her halini seviyorum ben! grisi de güzel, sarısı da <3
    sen de zaten resmen oralı olmuşsun güzel kuzum, uyum konusunda hicbir eksigin kalmamış:)
    bu arada o bıyıklı adamı merak ettim ben:) kimdir neyin nesidir bi anlatsana bize?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler tatlim. O biyikli adam Pierre Loti arkadaki manzara ise Istanbul. Bask muzesinde gorduk Istanbulun yani sira basklari ve bask bolgesini konu alan cok guzel kitaplari var :)

      Delete
  4. Heryer nekadar guzel, nekadar hos oyle :)
    Cantana ayri bayildim

    Sevgiler canim

    ReplyDelete
  5. bence fransa'da paris disindada harika yerler var kesfedilmeyi bekleyen ve sen bize boyle guzel yerleri gosteriyosun ya bayiliyorum ve notlarimi aliyorum! fotograflarda en az senin kadar guzel tatlim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim Esra'cigim Fransa bir Italya degil ama goz ardi edilemeceyek yerleri de yok degil cok opuyorum <3

      Delete
  6. Bence Paris dışında Fransa güzel, Yani Paris okdr çok abartılan bir yer ki o kdr abartı olmadan gidip görsem beğenicektim :) Ama abartıldığı kadar değil. Fransa'ya planım tekrardan var keşfedilecek güzel yerler daha çok var...
    En son kareye olan hayranlığımı ig'den de dile getirmiştim. Tekrar yazıyım buarada Ezgicim :)
    Çantanı da çok beğendim ayrıca...
    sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle degil haklisin ! Cok tesekkur ederim Nilufer'cigim aslinda Dunya'da kesfedilecek cok yer var diyebiliriz bazen dusunuyorum butun omrum yetecek mi her yeri gezmeye diye : )

      Delete
  7. Kazagın öyle yakısmış ki bu detaya özellikle bayıldım!
    ayrıca gülüşün çok tatlıııı<3

    Ve çektiğin her kare iç çektirdi bana özellikle çikolata içerenler :p :))

    ReplyDelete
  8. Sütun bacaklım ankaraya gelince haber et kutlayacak seyler birikti süt dolu kadehlerinizi tokuşturalım^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh tamamdir ekim ortasi gibi konsolosluk icin geliciim haber ederim sana sut kokulu ana <3

      Delete
  9. Bayıldım bu posta ben:) Gezmeli, kombinli postları ayrı bir seviyorum. Sen de super gorunuyorsun:)

    ReplyDelete
  10. canim benim.. gozlerimi alamadim senden.. Nasil duru guzelsin ve ne hos bir stilin var.. Guzel Ezgim benim.. iyi ki tanimisim seni.. Insallah paris'te de sarilacagiz uzun uzun.. canikom bir de cikolataci icin notumu elbette aldim bilirsin beni.. seyahat notlugum senden cok detay dolu :) operim kocaman !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatliiim postlari gezerken yorumunu cevapsiz birakmisim nasil olmus anlamadim ama bir yogunluguma gelmis demekki . Cok tesekkur ederim guzel kadin <3

      Delete
  11. Saçların toplu mu açık mı daha çok seviyorum bilemiyorum Ezgi'm :) sanırım sana hepsi ayrı yakışıyor! Paris'i öyle çok özledik ki, bu sene kesinlikle bir turumuz olacak artık buralarda görüşme umudum yok oraya gelince görüşüp bol bol hasret gideririz. Prenses zerafetinle her karede ayrı güzelsin, sen ne kadar sevmesen de ben seni Paris'e çok yakıştırıyorum bebeğim! :)

    ReplyDelete