Tuesday, April 23, 2013

Brittany and Normandy

Madem blogum artik sadece moda blogu degil uzun zamandir yapmayi planladigim postun tam vaktidir. Malum sirada hem benim icin hemde sizin icin surpriz olacak yerlerden postlar olacak. Elimi cabuk tutmam gerek. Sizlerle, blogumu acmadan bir once gezip gordugum ve beni cok etkileyen Britanya'nin denizci sehri St Malo ile Normandiya'nin muhtesem gel git adasi Mont Saint Michel anilarimi paylasmak istiyorum. Paris'ten yola ciktigimizda asil varis noktamiz Mont Saint Micheldi. Fakat bir gunluk bir St Malo molasi okyanusun ve dark sokaklarinin keyfini cikartmak icin gayet iyi bir sebepti. Simdi neredeyse 3 yil once ben nasil misim bakin bakalim :)

This blog is not just related with fashion anymore, so it's time to publish this post I've been planning for a long time. I want to share two impressive cities that I've been before I have this blog. One is the mariner city of Brittany, St. Malo and the other one is the amazing tidal island of Normandy, Mont Saint Michel. When we take the road from Paris, I was so curious about Mont Saint Michel and for me the real destination was Mont Saint Michel. But when we stop for a one day in St. Malo, I think it was a real reason to enjoy with the ocean and its narrow streets. So tell me how am I look like almost 3 years ago :) 



Beautiful view from our hotel room in St Malo

Here it is; Mont Saint Michel 






Ocean looks endless. Isn't it so peaceful ?




 And lastly, omlette of La Mere Poulard was unbelievable. You should definitely try if you go there one day. 





18 comments:

  1. gayette fıstık gıbıymıssın kuzum hıç degısmemıssın :)

    ReplyDelete
  2. guzelim benim.. hep guzelmissin hem cok guler yuzlu.. Ne kadar dark sokaklar ve ne kadar etkileyici gorutuler.. ben galiba bi parca boyle yerler gormek istiyorum.. Hatta yalniz gidip kendimden gecmek istiyorum.. :) Dar sokaklar bana Harrp Potter'i hatirlatti.. Oyle sokaklar icinde ilk asasini almaya gitmisti.. Ahh Harry cok ozluyorum seni ! Neden bittin ki... :)) Bu post serisini ask ile takip edecegim.. Gormedigim yerleri ask ile takip eder sevgiyle senin anilarini dinlerim fistigimm.. Hafta sonu icin simdiden tekrar tekrar bol sans diliyorum.. Bakalim ne surprizler bekliyor seni.. :))



    ReplyDelete
    Replies
    1. Suanda bu cevabi sana havaalanindan yazmak varmis luluummm <333 Bende neler olacak ask ile taki pediyor olacagim :) Umarim birlikte gideriz bu guzel yerlere JB ile gezdiririz sizleri ;))) Optum kocaman kocaman <333

      Delete
  3. işte bekledigimiz seri başladı! heycanla ve nefesimi tutarak izliyo olucam bebegim! yine güzelmişsinki, degisen bişey yokmuş, esas sen benim evrim fotograflarımı gör, şaşarsın :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Basladi valla tam gaz basladi hemde :)) Bebegim takipte kal ozaman <333 muaahh optum kocaman kocaman...

      Delete
  4. Ne muhtesem yermis bayildim valla. Buarada sen ne kdr degismissinn:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet canim gercekten de enfes bir yerdir kesinlikle gorulmesi gereken yerlerden birisi. DEgistim tabi ya demistim ama 3 yil oldu :D

      Delete
  5. Süper bir gezi postu olmuş bu fotoğraflara bayıldım, bana da beklerim cnm:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. yine guzelmissin cnm ama duz sac sana daha cok yakisiyor:) bu arada burasi benimde gormek istedigim yerlerden hele oranin o gel-git olayini inan cok merak ediyorum :)) gorulcek ne guzel yerler var yaa! seriyi bende merakla takip edicem ona gore:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seri bu sabah itibariyle belli oldu bebegim ooyle seri olacak cinsten degil iki gunluk bi Venedik sonrasinda 5 6 gunluk bir PAris molasi. Hepicigi topucugu bu :P Gel git olayina gelince kesinlikle enfes oradayken bambaska bir dunyadaymissin gibi hissediyorsun <333

      Delete
  7. Vaaaay demek istiyorum! Ne kadar güzel kareler, ne kadar huzur veren bi yermiş orası oyle. yeni bi yer daha ogrendim sayende:) Ayrıca o zamanda yine cok sekermişsin fakat bence sana düz sac daha farklı bi hava katıyo:)

    Mmmwah ( Gec kaldıımı affettirme opucugu )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gec kalmak ne demek ciiidenimm olur mu hic oyle sey bak geldin sonunda :) Bende bu aralar duz sac kullanmayi seviyorum yada cok hafif dalgali bakalim seneye nelerden hoslanacagim :D cok optum seni muaahh <333

      Delete
  8. Gerçekten blogun çok güzel sadece moda blogu olmamasıyla dahada güzel sende hep güzel öyle işteee :))) okyanus gerçekten sonsuzluk ve huzur hissi veriyor :)

    ReplyDelete
  9. Canim, burasi da cok gormek istedigim bir yer, nasil sira getiricez butun bunlara bilemiyorum. Cok etkileyici bir mimari. Senin saclar dalgali, sanirim insan daha kucukken buyumek icin sacini degistiriyor, benim de var oyle resimlerim uni zamanindan. Ama gulus ayni gulus, harika : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim cok haklisin okadar cok yer var ki gezecek ama genciz vakit buluruz diye dusunuyorum hep cok opuyorum seni :*

      Delete