Saturday, May 18, 2013

Paris is always a good idea



Paris her zaman mukemmel bir fikirdir. Her gittginizde sizi karsilayan bu guzel sehrin hic degismedigini ve her seferinde ayni seylerle karsilasacaginizi dusunerek o ucaga binersiniz ama Paris her defasinda sizi yaniltmayi bilir. Her gidis bir surpriz demektir. Bu kez ise Paris bahar coskusuna burunmustu. Ilik ama icinizi urperten bir ruzgar, cicek acmis agaclar, biraz yagmur ve dahasi... Bana ise bu guzel gunun tadini cikartmak dusmustu. Chagall sergisi oldugunu ogrendigimde attim kendimi disariya ve kendimi Luksemburg Bahcesinde buldum. Sonra kendime su soruyu sordum  "daha once neden gelmemisim ki ben buraya ?"

Paris is always a good idea. Each time when you take that plane , you think that nothing changes in Paris and everything stays same there. But each time Paris knows how to make you surprise. This time it was wrapped with the spring. Soft but chilly wind, blossomed trees, rain a little bit and more... So, it's time to enjoy with this beautiful spring day. When I heard the Chagall exhibition, I sticked myself out and I found myself in Jardin de Luxembourg. Then I asked myself : "why I've never been here before?" 







Aperitif  before dinner 


Koton coat / Yaya (Hotic) flats / MBMJ bag


FACEBOOK      TWITTER      INSTAGRAM 









34 comments:

  1. Fazlaca yakisiyorsun Paris'e Ezgii! Ozellikle o siyah beyaz fotolarin<3<3
    Paris'te yasasaydim, her gun ibadet gibi Luxembourg bahcelerine gidebilirdim sanirim. Pek tatli bi yer<3 (Bizim Medici'leri kizi sagolsun:P)
    Chagall'la Nice'te bulusacagiz biz de;)

    ReplyDelete
  2. Paris seninle daha da güzel ahu gözlüm, fıstık Ezgi'm <3 Ve Luxembourg bahçeleri <3 <3 <3

    ReplyDelete
  3. Bu yaz tatilini denize, kuma gunese deil de paris e feda et dio bana bu resimler:)

    ReplyDelete
  4. bende sevgime katılıyorum bizi orada güzel temsil edeceksın güzel gelin adayım benim ....bende oraya gittiğimde ınanamamıstım mukemmel tatlı bır yer oldugunu gorunce uf bortu bocek bahce yerlerınde napcaz kızgınlıklarımı hemen kesıp bu guzel anın tadına varmıstık :) ilk fotona binlerce kalp koysam ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheeehh bende senin yanaklarina bi opucuk kondursam ya <333

      Delete
  5. Paris seyahatimde gitmiştim ve bayılmıştım. Haftasonu mu o kadar canlıdır bilemem ama koşanlar, çocuklarıyla birlikte maket boatlarını yüzdürmeye gelenler, sandalyede oturup sadece etrafı seyredenler...bir de bir Amerikan Kolejinin müzik performansı vardı güzel müzik eşliğinde güzel manzara çok süperdi, tamamını gezmedim ama gördüğüm kadarıyla çok beğendim Lüksemburg Bahçesi'ni

    Sık sık Paris'e gidebildiğin için çok şanslısın, kıskandım :)

    Canan

    ReplyDelete
  6. Bence de Paris her zaman iyi fikir. Daha bir kez gittim ama gitmeden de çok sevdiğim bir yerdi, gidince de hayal kırıklığına uğramadım. En kısa sürede bir kez daha gidebilmeyi ise çok isterim. Mesela Lüksemburg Bahçesi'ni görememiştim. Cafe'de ki fotoğraflarında ne güzelsin öyle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ozaman umarim en kisa zamanda tekrar gidersin tatlim Luxemburg bahceleri seni bekleer <333

      Delete
  7. senin zarifligin ve guzelliginle paris sokaklari daha bi guzel olmus ezgicim :) yine harika fotograflar ve harika bir paris, luxemburg bahcelerinede ayrica bayildim mutlaka parise gittigimde gormeliyim, operim canim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim Esra'cigim bende seni cok cok operim <333

      Delete
  8. Yes it is!
    Great pictures :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  9. Canim Ezgi Guzelim.. Paris her zaman iyi fikir.. O nedenle durup durup yeniden ucak bileti bakip duruyoruz sanirim.. Ayrica sen nasil da guzel duruyorsun o sehirde bir bilsen.. Guzellesiyor sayende sehir.. Lux. bahcelerine bende henuz gitmedim.. ama Paris o kadar Paris ki ! gittikce yeni yerler yeni arayislarda bulunuyor insan.. Mutlaka listeme bu kez ekleyecegim.. Hem bu Temmuz belki hava da buna musade eder ve gider bi kosu yayilirim askimla.. :) operim babet guzeli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebekiimmm temmuz degil de hadi agustista gelin birlikte gezelim yayilalim bahcelerde :D bende seni operimmmm mutlu kadin <333

      Delete
  10. paris mi guzel sen mi daha guzelsin- can't decide :)

    ReplyDelete
  11. Ezgicim fotograflar da harika, senin Parizyen look'un da sahane :)

    http://www.stylishtimes.net/

    ReplyDelete
  12. Bayıldım tüm fotoğraflara hepsine defalarca baktım :)

    ReplyDelete
  13. Ezgicim, sen Paris e bir baska yakisiyorsun. Cafe deki resimlerin harika, saclarin topuz da acik da cok cok yakisiyor, kombin de cok hos, siyahli prenses. Babetlerin sende durusunu cok begeniyorum. Mezun da oldun ( tekrar tebrikler bu arada : ) ), onunde harika bir yaz var Fransa da, insallah seninle bir gun Paris sokaklarinda birlikte gezeriz : ) Her gidisimde kesin sana haber vericem : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Finaller var daha tatlim henuz mezun sayimam ama cubbem gunlerdir asili duruyor ve giymeden gosteris yapmadan edemedim artik sabrim kalmamisti anlayacagin :) Eminim Paris sokaklarinda da istanbul sokaklarinda da birlikte gezecegiz bebegim hatta Floransa sokaklari da buna dahil olabilir :p Operim seni cook <333

      Delete
  14. sacin topuzken sana cok yakisiyor :)
    hep boyle yap :)
    siyah beyaz fotografa bayildim"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peki usenmezsem denerim sk sk ;) Cok tesekkur ederim <333

      Delete
  15. ay ezgim nasıl mutlusun sen. huzur doldu içim ^.^

    ReplyDelete
  16. Cartier Bresson fotoğrafı gibi olan 2. fotoyu sen mi çektin? şapka çıkartıyorum benim parisian chic blogger arkadaşım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheee cok tesekkur ederim bebegim evet ben cektim hatta iphone ile cektim cekerken de keske makinam yanimda olsaydi dedim :))

      Delete
  17. paris çok gitmek isteğim yerlerden biri bu fotolarda beni benden aldı. Harika görünüyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O zaman umarim en kisa zamanda gidip gorme sansini yakalarsin cok tesekkurler <333

      Delete