Friday, September 21, 2012

Last Day in Florence

Okul hazırlıkları, eşya, valiz toparlama, yerleştirme ve uzun bir süredir gelinmeyen bir şehre tekrar merhaba derken bloğumu ne kadar da ihmal etmişim ben. Floransadan son bir postla tekrar buradayım. Aslında her ne kadar elimdeki yayınlanmamış onlarca fotoğrafı sizlerle paylaşmak için sabırsızlansam da, sonbaharın resmen gelişinden ötürü bu tatil postları hiç bitmesin istiyorum ve biraz ağırdan alıyorum. Neyse, Floransa' daki son günümüz her ne kadar güzel başladıysa da yağmurlu bitti neyse ki son günümüzdü ve bu tatilimizde hava bakımından çok şanslıydık. İlerleyen fotoğraflarda ayakkabıların değiştiğini ve kombine bazı aksesuarların eklendiğini göreceksiniz. Ayakkabıların sebebi tamamen yağmurdur, kolye ise masanın üzerinden bana göz kırparken karşı koyamadım ve hemrn taktım, takıştırdım, karıştırdım. Hepinize bol güneşli ve huzurlu haftasonları...

While I was making my bag and settling, getting used to a city I've never been for more than one year, I realized I forgot my blog. But I'm here again wıth a last Florence post. Although I grow impatient to share lots of unpublished pics, because it's officially fall, I don't want end these summer holiday posts so I dilly dally. Anyway, even though our last day in Florence started with nice weather, it ended with rain but fortunately we were generally lucky about the weather. In this post you gonna see how rain made my outfit so rich. I used two shoes and one necklace. Ok shoes were because of the rain but necklace was blinking over the table and I couldn't resist. I wish you all peaceful and sunny weekend...

















Zara top / American Eagle jean short / Topshop slippers and Asos sneakers / Chanel bag / Forever21 necklace

Photos by JB



















37 comments:

  1. Kombinin 2 versiyonunu da cok sevdim ben:) floransaya doyamamistim biliyor musun 2 gun yetmedi kesinlikle, insallah yolumuz yine duser..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler tatlim Floransa da cok guzeldi ama ben Sienaya doyamadim desem yeridir :p

      Delete
  2. Fotoğraflar harika gerçekten, çok güzel açıyla çekilmiş çoğu, elinize sağlık

    ReplyDelete
  3. koşa koşa gidip bu kazaktan almak istiyorum Ezgii :) <3

    ReplyDelete
  4. Fotoğraflar çok güzel olmuş :) Saçlarının sırrını o kadar merak ediyorum ki anlatamam rica etsem bi' kozmetik postu da atar yayınlar mısın bi' ara saç güzelliği sırların, makyaj sırlarını içeren. İnsan bunları da merak ediyor aslında kıyafetler saç, makyaj ve duruşla kombinlendiği için böylesi güzel oluyor. Ellerine sağlık son olarak da fiziğin çok güzel, boy ve kilonu merak ettiiiim :) Mutluluklar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim. Boy ve kilo neden merak ediliyor anlamasam da 1.65 ve kilom 49. Aslinda sacim icin ozel pek birsey yapmiyorum sanirim herseyden once genetik diye dusunuyorum. Kozmetik postu yapmayi hep planliyorum ama sonra vazgeciyorum cunku okadar az sey kullaniyorum ki.. Yine de belli olmaz ilerleyen postlarda bi kozmetik postu yapabilirim neden olmasin :)

      Delete
  5. Resimlerin tonlari harika olmus. Sen de ortadan ayrilmis siyah uzun saclarinla cok havalisin. Bu postlari gorunce ben de Floransa dan daha cok post yapmak istedim, araya bir suru sey girdi yapamadim Floransa fonunda postlar : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aylincigim cok tesekkur ederim:) kesinlikle senden de daha cok Floransa postlari istiyoruz :p

      Delete
  6. ya o sneakerlar ne güzel neden görmemişim ki hiç ? bir de kazağa aşık oldum. bir de fotoğraflara ve bir de sana tabi yine :))

    ReplyDelete
  7. hakkaten dedigin kaDAR VARmış ezgican, jean şort diyince artık direk sen geliyosun aklıma. ama öyle boş degil yani, dibine kadar da veriyosun hakkını <3
    kazagın bu kışın en alınası parçalarından! hemen gidip alına <3
    kolye iyiki de göz kırpmış da almışsın, ona da 10 puan.
    ha bide asosta sanırım en üzüldügüm şeylerden biriydi bu sneakersların ben alamadan numaralarının tükenmesi:( iki halini de sevdim bu outfitin!
    gel öpücem seni floransa güzeli :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi geleyim de öp beni :p Çok teseşekkürler bebeğimm :)

      Delete
  8. Yaa bitmeseydi Fransa - İspana - İtalya ve hatta USA postları iyiydim boyle ben hasret gideriyodum:))
    Ben de universiteyi Ankara'dan okudugum icin bir de senin gozunle Ankara'yı gormek harika olucak:) Şimdiden meraklardayım
    Ben her iki kombini de cok begendim, o sneakersların siyahını Topshop'ta arıorum su ara:) Head to toe perfect cicimmm, optum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yok daha bikaç tane Paris var üzülme hemen bitmedi :p Çok teşekkürler tatlım :)

      Delete
  9. Ezgiciiiğim, o sneakerslar ne kdr şirin öyle :) çok sevdim. En başarılı Florans fotoğrafları bu blogda resmen! Mekan güzel evette sen de ayrı bir güzellik katıyorsun bu fotoğraflara...
    vintage chanel çantan kesinlikle favorim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebekk çok teşekkür ederim ama aslında çanta vintage değil ama bavullarda ezile büzüle biraz eskimiş olabilir tabi :p Güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Delete
  10. cute pics :)

    http://fashionisable.blogspot.com/
    http://fashionisable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Resimler çok güzel olmuş,kombininde ayrı yakışmış sana.. merrapunzel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hello , how are you???
    I"m going to wish you a great week.Always visit your blog because I like a lot of your post.

    I always want to visit every day news.
    Visit also my Facebook : https://www.facebook.com/couturetrend1

    And my blog : http://couturetrend.blogspot.it/

    One big kiss for you!!

    ReplyDelete
  13. kıyafetine,saçlarına ve özellikle her iki ayakkabına da bayıldım gerçekten! harika kareler :)

    ReplyDelete
  14. Harika olmuş fotolar! gıtmelıyım en acılındeeen!

    ReplyDelete
  15. tatlı son derece karakteristik bir yüzün var, giydiğin şeyleri de çok yakıştırıyorsun,şort kombinlerinde görüklerim arasında en başarılılarındansın, blogunu trendydolap'ta yazdığın yorumdan buldum.sanırım ordaki yorumuma biraz kızmışsın, ama söylediklerimde samimiydim, moda bloggerı olmak kendinden bir şeyler katmaktır, onunla bu oldu indirimden şunu buldum değil.

    trendydolap blogundaki adsız

    ReplyDelete
    Replies
    1. Öncelikle çok teşekkür ederim. Aslında olay kızmak yada kızmamak değil sevgili ananonim hatta kendi bloğum da dahil bu tür polemiklerden elimden geldiği kadar uzak duruyorum ama son günlerde fazla gereksiz ve isimsiz yorumlar alıp silmekten o kadar yoruldum ki sanırım Nilüfer'in bloğu patlama noktam oldu. İnsanların nereden giyindiği hiç önemli değil kaldı ki outletten yada pazardan giyiniyor diye kimseyi yargılamak da hiç kimsenin haddi değil. Bak kendin demişsin kendinden birşeyler katmak diye peki kendinden birşeyler katarken neyle katacak bu arkadaş oramıza buramıza yaprak mı koyalım anlamadım. Neyse sonuç olarak biz bloggerlar olarak her türlü eleştirilere açığız en azından ben bunu kendi adıma söylüyorum ama cümleleriniz haddini aştığında isterim ki adsızlığın arkasına sığınmayın ve bütün cesaretinizle, gerçek kimliğinizle yazın özellikle de ciddiye alınmak istiyorsanız yoksa sadece acınacak halde olan birkaç adsız yorumdan biri olursunuz sanırım bu da benim adsız hakaretlere verdiğim ilk ve son cevabımdır sayende.

      Delete
  16. ya o kadar zaman olduki bloglara bakamayalı ne kadar ayrı kalmışım ve özlemişim. Kendi blogumuza bile şaka yapmıyorum bir aydır hıc gırmedım :) ama bu arayı telafi edicem söz bir de her şeyi bırakıp floransaya gitmek istedim şu an şaka yapmıyorum:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kızlaaar bende sizi çok özledimm. Hem bloğunuzu hemde canlı canlı kahkahalarımızı özledim sürpriz bir istanbul seyahati var ilerleyen günlerde, haftalarda, aylarda sürpriz işte :p

      Delete
  17. Ezgi'cim ben bu kombini sneakerlarla daha da çok sevdim desem? :)) saçların rüzgarda savrulurken merdivenlerden indiğin kare muhteşem tatlım. Floransa'ya gün sayarken son gün postunuza da ayrı bir hevesle baktım. Kazağın modeli çok güzel ama onu böylesine ilham verici kılan senin taşıyışın olmuş, şahsen ilk Zara ziyaretimde ben de bu modele bakacağım bebeğim :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegiim cok tesekkur ederim sanirim bende en cok sneakerslarla seviyorum bu kombini cok opuyorum sizii ayica bende senin floransa postlarini heyecanla bekliyorum daha guzel fotograflarla karsimiza cikacagindan hic suphem yok <333

      Delete
  18. Saçımı uzatasım geldi yemin ederim :)))

    ReplyDelete