Wednesday, June 27, 2012

Niagara Falls

Babamla birlikte bende jetlag olmus durumdayim sabah kuslarinin otusunu duymadan uyuyamayan ben  babamla birlikte, saat en gec 11 de uykulara daliyorum. Konuyu buradan sabah 5 te kalkip 6 da yola koyuldugumuz Niagara maceramiza getirecegim. Oyle guzel yerlerden, yollardan, daglardan, nehirlerden gectik ki dura dura, fotograf ceke ceke, yesil gormekten artik bikmis bir sekilde Niagara'ya ulastik. Nasildi diye sorarsaniz ben babamla oraya yapilan yolculukta yasadiklarimi, paylastiklarimi hic bir selaleye, daga tasa degismem ama yinede doga harikasi bir yer ve imkani olan herkesin gormesini tavsiye ederim. Simdilik sizi yuzlerce fotografin arasindan sectigim fotograflarla basbasa birakiyorum ve babamla gezimize kaldigimiz yerden devam ediyorum. Takipte kalin !


As my dad is jet lag, I'm jet lag, too. It's so strange for a girl like me not sleeping until hear the morning birds. As we both wake up early like 5 am, we set off at 6am. We passed through such wonderful places, lakes, mountains that after hours later seeing everywhere green became boring. If you ask me how was the Niagara, I would say I prefer nothing in stead of this trip and what we shared together on roads.  But anyway If you have any opportunity to  go to Niagara Falls, I would highly recommend you to go there. For now I'll leave you with our photos I choice from the inside of hundreds of pics and we gonna keep on our trips . Stay tuned !
























Follow me on instagram----> ekocager
                               twitter----> 5thfloor5

xx

22 comments:

  1. Resimler cok guzel, bulutsever biri olarak o beyaz pamuk bulutlu gokyuzune bayildim, sansiniza harika bir gunde gormussunuz selaleyi. Gunesin batisina karsi resimler de cok hos olmus. Babamla yaptigim tatilleri hatirladim ben de, biz bir Asos bir de Kapadokya yapmistik baba kiz. Bir de 3 sene evvelki Toronto tatilimizi hatirlattin bana, biz de NF u oradan ziyaret etmistik, o mavi yagmurluklari giymistik, oglum da kucucuktu daha, ne guzel bir tatildi, ay yine istedim oyle bir tatil : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baba kiz biseyler yapmak gercekten cok guzeldi. Icten yorumlarin icin cok tesekkur ederim <333

      Delete
  2. tek kelimeyle harika fotoğraflar :) babalar çok iyi yol arkadaşları gerçekten de. 8. ve 16. fotoğrafa bayıldım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler missipisi gercekten benim babam tam bir yol arkadasidir <333

      Delete
  3. Aklim gitti. Kesinlikle gidilmesi gerekenler listesine eklendi. Eger yolumuz duserse senden mutlaka bilgi alacagim:) MUHTESEM OTESI!

    ReplyDelete
  4. O kadar tatlisinizki babanla inanilmaz!! Cilgin babalar gibisi yok:) fotograflar harika birsuru fotograf cek ama her seyden once bu degerli fotograflari hemen harddiske yedekle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen aynen hemen harddiske yukledim zaten fotolari. Herkesin babasi gibi benim babamda bitanedir :p

      Delete
  5. Ne kadar etkileyici kareler! Cok görkemli bir yer gercekten, muhteşem bir tecrübe olmalı :)
    Babanla beraber cok tatlı görünüyorsunuz, cok da kafa birine benziyor :))
    Dondun mu TR'ye canım??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gercekten oyleydi tatlim ben acikcasi giderken nolcak yeaa bi selale altiustu diye soylenerek gittim ama gordugumde gercekten cok etkilendim ve iyiki gitmisiz dedim 14 saat araba yolculuguna degdi yani. Babama gelince ise tam bir babasinin kizi olarak kafa demek az kalir klasik babalara benzemez o :p # gundur Turkiyedeyim ve jetlag tavan yapmis durumda hemen bir tatil detoksuna girdim Istanbula geldigimde bir bulusma istiyorum :)

      Delete
  6. beautiful photos!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. oncelıkle baba kız o nıagara nın altındakı sarılmıs fotonuza bayıldım ne guzeldır o ardından mukemmel sırın araban ve bayılarak surada apısıp kaldıgım terlıgın hakkında soyleyecek okadar sozum var kı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Icinde kalmasin yavrum sen yaz ben doya doya okurum heeeaaa bide cok gec cevap veririm adetimdir. Pabucumun prensesine sevgiler bol opucukler Italya turunda basarilar :p

      Delete
  8. Terlikler yağmurlukla uyum içerisinde :))

    ReplyDelete
  9. babanla bırlıkte harıka kareler cekmısıznız oyle guzel kı....tagmutlujların babanın fotosu selale enfes....

    ReplyDelete
  10. Baba-kız arkadaşlığınız gerçekten çok imrenilesi! :)) Niagara falls'e gitmek hep aklımın köşesinde olan bir şey, suyun o bulutların ihtişamı hayranlık uyandırıcı. Terlikler ve yağmurluğun uyumu için de ancak bu kadar olur diyorum :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebeklerrr cok tesekkur ederim umarim sizin de yolunuz duser ve gezersiniz hatta gitmeden de beni haberdar edersiniz yardimci olabilecegim bisey olursa diye ;) <333

      Delete
  11. çok kıskandım seni....:) inanılmaz güzel bir yer... harika kareler...;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/08/sun-and-sea.html

    ReplyDelete