Thursday, February 14, 2013

Marseille

Uzun zamandir blogumu bos biraktim farkindayim ama blogum ne kadar bossa ben okadar yogundum. Telefonumdan baska birsey kullanmadigim icin teknolojiden uzak gunler gecirdim diyebilirim. Neyseki bol fotografli, tatilli bir postla geri dondum. 2013 Avrupa kultur baskenti secilen Marsilya, bizim icin harika bir haftasonu kacis noktasi oldu. Ikimizin de yogun gecen gunlerinin, aylarinin ardindan boyle bir kacamaga ihtiyacimiz vardi diyebilirim. Hem sanata doyalim hemde akdeniz havasini icimize cekelim dedik ve aldik icine uc bes parca doldurdugumuz kucuk sirt cantalarimizi rahat bir tatilin pesine dustuk.  Sehrin kucuk olmasi, onumuzde ise kocaaa 3 gunun olmasi rahatligimiza rahatlik katti tabiiki. Ayrica hotelimiz Mama Shelter'in bize hazirlamis oldugu surprizler ve konfor goz ardi edilemezdi. Buradan da soylemek isterim ki yakinda Istanbul'a da acilacak olan Mama Shelter'i dort gozle bekliyorum. Tercihleri concept hotellerden yana olanlar emin olun hic pisman olmayacaksiniz. 

I know I left my blog alone for a long time but I was so into of this long holiday. I can say I stayed away from any technology but my phone. Anyway I'm back with full of new travel pics. Marseille, selected to be the European Capital of Culture in 2013, was a wonderful weekend break for us. I think we both needed such a break after busy and exhausting days. For this holiday we wanted both to be fill up with art and have the Mediterranean atmosphere. So we grab our backpacks, put couple of basic things in it and hit the road for relax vacation. We had three days for a small city so that made us more relax. Also we can not deny the surprises and comfort of our hotel Mama Shelter. I'd be so glad to announce from here that there will be a new Mama Shelter in Istanbul soon. I'm looking forward it ! For the people prefer concept hotels, I'm sure it will be satisfying enough.  

Let's start our trip from Gare De Lyon 
That's the view I saw when I woke up 

These masks are surprise of our hotel :) 

Walking through Vieux Port passed from colorful streets 


Who says Marseille streets are dangerous ?
Finally we are at Vieux Port 
Fish can not enter :) 

We are ready for Josef Kudelka exhibition and I can definitely say that he took one of the best Antique Roman photographs. 


And we deserve the delicious food of Mama Shelter 

Twist Jacket / Zara faux leather leggings / Nike sneakers / MBMJ bag









37 comments:

  1. Fotoğraflar harika, çantanı da çok beğendim:)

    www.shelbyfashion.com

    ReplyDelete
  2. Ezgicimm fotograflar birbirinden guzel:) Sokaklardaki graffitiler de ayri guzel <3<3

    ReplyDelete
  3. Ezgi guzelimm gunaydinnn ! Ne guzel bir gezi yaptiniz.. sanat adina seni yeniden opebilir miyim ? kendine yaptigin yatirim muthis ! resimlere bakinca yaz icin planladigim Cote d'azur turuna acaba Marseille i de mi eklesem diye dusundum ama galiba onu ayri bir kisa seyahatte dusunmek daha mantikli olacak.. Konsept otellere bayilirim.. Notumu aldim gidersem kalir seni de anarim bolca :)) mutlu Cumalar kuzum !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegim kesinlikle eklemelisin zaten cok kucuk bir yer iki gun ayirsan yeter :) ozaman hemen yaz gelsin diyelim :p

      Delete
  4. ooooh mis gibi tatil fotograflarıyla basladık güne:) yannız ben o sokak koşesinde bekleyen azılı görünümlü tiplerden fena tırstım! iki minnak kuzusunuz sonucta, allahtan kaçırmadılar sizi:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe ben fotograflari cekerken bir tanesi ustumuze ustumuze gelmedi degil ama her sey sanat icin sonucta hahah :p

      Delete
  5. Fotograflar muthis! Sen de oylesin:) Gercekten cok guzel yansitmissin sehri. Ayrica ustundekine de ayri bayildim:)

    ReplyDelete
  6. ne mistik bi havasi var bu sehrin yahuu, mama sheltera dicek bisi bulamadim zaten :o
    iyi tatiller,tadini cikar

    ReplyDelete
  7. Ah matsilya marsilya der resimlerin büyüsüne kaptrırırm kendimi bir yaz günü gittiğim bu yerde seni mont içinde görünce vtyyyy demek ordada yaz olurmus dedim sen gezerkeb ben çalıştım bunun intikamını alacağım mart 18 de ist da olsan ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sizin gezdiginiz zamanlarda da bende sinavlarimla bpgusuyordum buna ne demeli Grace hanim :P Ya soguk ne kelime resmen iliklerime kadar usudum zaten fotolardan da belli oluyorsur ben bir kucuk panda... :) Nisanin ilk haftasi Istanbuldayim gibi gorunuyo simdilik ;)

      Delete
  8. ne guzel yapmissiniz kisa bir kacamak yaparak ustelik cokta guzel bir yere sanirim :) eminim ikinizde harika vakit gecirmissinizdir canim:) sende herzamanki gibi sikligindan da odun vermemissin cok guzel gorunuyorsun :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. KEsinlikle harika bir kacamakti cok da eglendik. Cok tesekkur ederim canim benim <3

      Delete
  9. Fransa'yı çoks eviyorum :)
    harika detaylar yakalamışsın fotolarda, çocuk simitlerinin pub da asılması çok hoşuma gitti ve duvar grafitileri de öyle :) marseille sabunu çok meşhurdur ,umarım almışsındır =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabun aldim tabii almaz miyim her cesidinden :P Cok tesekkurler :)

      Delete
  10. Canim ne guzel bir kacamak yapmissiniz. Resimlerin cogunu IG den taze taze gormustum boyle topluca da gormek cok hos oldu. Grafiti resmi harika. Mama Shelter in Istanbula gelme haberi de guzel : ) Trenden karli manzara cok hosuma gitti. Barin ustundeki simitler de cok ilginc : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim tatim gercekten bize cok iyi gelen bir kacamakti <3

      Delete
  11. çok güzel kareler paylaşmışsın... hele atların olduğu fotoğrafa bayıldım!!! postum umarım güzel şeyler hatırlatmıştır...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Venice beach postun kesinlikle harika seyler hatirlatti bana sevgilimle yaptigimiz bisiklet turu, tembelce sahilde guneslenmemiz falan :P Cok tesekkur eder operim seni :)

      Delete
  12. Güzellikkk! Cumartesi sakin sakin blogları gezmeye basladım nihayet ben de maalesef hic vakit bulamadım yeni isim dolayısıyla:)
    Senin blogunda sevdigim sey yazdigin seyleri fotograflarla o kadar guzel birlestiriyosun ki bazen gercekten sadece fotograflar bile yeterli oluyor. Nasıl masalsı nasıl guzel bir sehirmiş Marsilya, gitmek istedigim yerler arasında yer aldı bile:) Her tarafından sanat fıskırıyo gibi, tam benlik:)
    Mama Shelter bu kadar denk gelir cunku gecen hafta Taksim'de acılısını yapmıslardı cok degisik bir konsept var gibi hakkaten merak ettim.
    Bu sefer topuklu degil ama sneaker outfitinle cok şıksın canım:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh cok tesekkur ederim bitanem <3 Umarim en kisa zmanda gidip gorme sansi bulursun optum cok :)

      Delete
  13. Cok güzel kareler! Bizde Cote d Azur gezmistik gecen sene ama malesef marseille kadar gidemedik.

    ReplyDelete
  14. Ezgitooo yine harika fotoğraflar ve yine hayran kaldığım bir post! Marsilya meğer ne kdr çekici bir şehirmiş!
    Sokak grafitilerini çok sevdim. Fotoğraf çekildiğin mekanlar çok güzelmiş ayrıca nike seçiminden dolayı tebrik ettim seni hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim tatlim. Gercekten oyleydi cekici oldugu kadar huzurluydu da <3

      Delete
  15. Sokak sanatları bizde de gelişmeye başladı yavaştan.. ama Avrupa nın diger şehirlerindeki bu güzellikleri görmek için sabırsızlanıyorum =) Buarada gezme mezme hikaye alışveriş şahane ;)

    ReplyDelete
  16. Harika yorumuna ve fotoğraflara bayıldım :)
    Benim blogumada beklerim

    http://fashionfordml.blogspot.de/

    ReplyDelete
  17. Akdeniz kıyılarının masalsı sokaklarında kayboldum bu karelerle. En sevdiğim şey Akdeniz insanının kendisine has bir havası var, en yabancı insanı bile içine çekip yakınlaştıran orada yaşıyor hissettiren. 3 günlük olsa da çok dolu dolu geçtiği belli olan bu tatilde güneşin üstünüzde parıldaması ayrıca harika olmuş bebeğim. Seyahat şıklığı böyle olur diyen resimlerine bakmaya doyamıyoruz, anlatımın oraları yaşatıyor bi tanem :) (Mama Shelter'ı yazıyorum bir kenara :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler bitanem <3 Ozaman bir sonraki Istanbul bulusmamiz Mama Shelter da olsun yemeklerini tatmalisiniz enfesti <333

      Delete
  18. boyuna bakmadan sigara içtiğini bilmiyordum hiç yakıştıramadım.

    ReplyDelete