Thursday, September 27, 2012

Take me to Paris

Paris' de geçirdiğim her günün ayrı bir anlamı var benim için. Ama bazı günler ve anlar var ki hayatım boyunca unutmayacağım bu da o günlerden biriydi. Sevgiliyi işe göndermeyip son günlerimizin ve son güneşli havaların tadını çıkartmak istedik. Zaten Paris sadece O varken ve güneşliyken güzel. İkisi bir arada olunca ise, işte böyle unutulmaz bir güne dönüşüyor. Etrafta amaçsızca gezindik, açılacak olan okulun kaygısını bile unutmuştum :) Sıcak bizi fazlasıyla yorduğunda Paris' de görebileceğiniz en güzel manzaralardan birinde kaybolmak, dinlenmek istedik ve kendimizi Musée d'Orsay da Monet' nin Nilüferlerinin olduğu salona attık. Sessizlik, renkler ve desenler... Zaman gün batımına yaklaştığında Paris' i  hep ışıklar altında, kuşbakışı  görmek ve fotoğraflamak istediğimden Paris' in en yüksek binası olan Montparnasse' ın tepesindeki Ciel de Paris  ' te muhteşem bir akşam yemeği yedik. Daha önceki Paris postunda dediğim gibi hayatımın bir parçası hep orada ve buradan bu yıl beni ne kadar çok Paris seyahatinin beklediğini de belirtmek isterim. 


Every single day in Paris has a deep meaning for me. But there are such days that I'll never forget all my life and that day was one of them. Not letting him go to work, we wanted to enjoy with our last days and last sunny weather in Paris. Anyway, for me Paris is just beautiful wıth him and when it's sunny. We walked around without being concerned about anything and when the sun made us tired we wanted to rest and lose one of the most beautiful view of Paris; the hall has the Monet's Blue Water Lilies at Musée d'Orsay. Silence, colors and patterns... When it was time to sunset, because I always wanted to see and to photograph Paris under the light, we had an amazing dinner in the Ciel de Paris  restaurant at the top of the Montparnasse, the highest building of Paris. As I said my previous Paris post one part of my life is still there and I want to declare from here that this year lots of Paris vacation will be waiting for me. 

















 Zara top and pants / Chanel bag and flats 

Photos by me and JB 














39 comments:

  1. Niye boyle bilmiyorum ama ben tam bir paris asigi olarak her Paris postuna bayiliyorum. Onumuzdeki yil bir suru Paris seyahati var demissin, birinde de beni bavula koyabilirsin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah tabii gel neden olmasın :p Çok teşekkür ederim <3

      Delete
  2. paris güzel, sen güzel, daha noolsun be kuzum <33333
    saçların da salıkken ayrı, topluyken ayrı güzel oluyo, o da ayrı bi konu ^.^

    ReplyDelete
  3. Paris ! Ne kadar keyifli bir gun olmus sizin icin.. Hem sevgili yaninda, hem gunes kendini comertce size sunmus.. Acikcasi ben Paris'i daha kapali havalarda cok daha havali buluyorum ama gunes cikinca kendini sere serpe parklara, nehir kenarlarina atan Parislilere de bayiliyorum.. Sanirim bol bol Paris postumuz olacak sayende ve ziyaret etme askimiz surekli tavan yapacak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. İnşallah Lulucuum bol bol post yapma fırsatım olur :) Çok teşekkür ederim<3

      Delete
  4. 11, 12 ve 13. fotoğraf var ya :) önce sen sonra da paris. bütün blogdaki favori 3 fotoğrafım kesinlikle. ayrıca 13. fotoğraf son 6 ayda gördüğüm tüm fotoğraflar içinde favorim.

    ReplyDelete
  5. sondan bir önceki fotoğrafta objektife bakılmıyor karşıdaki sevgiliye özlem bakışı var sanki :)

    Parizyen ezgicik bu karelere çok yakışmış. Çok hoş, zarif ve alımlısın canım. Fotoğraflar yine çok güzel. Paris aşkla anlatılmış bu postta ne güzel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen sanırım öyle oldu biraz yorgun, biraz döneceğine üzgün ve fazlasıyla aşık :) Çok teşekkür ederim tatlım <333

      Delete
  6. i am soooo in love with you ya! bu nasil bir guzellik! ve yazdiklarini okurken sanki ordaymisim gibi kalbimin atislari hizlandi. paris'e asigim!!! <3

    ReplyDelete
  7. Yoooo bu kadar guzel olunamazz!
    Paris mi güzel sen mi karar veremedim ama Paris'e cok cok yakıstıgını soyleyebilirim.
    O topuzun guzelliği eyelinerdaki muntazamlık nedir?:)) sooo parisienne!

    Bisous!

    ReplyDelete
  8. Paris = Aşk = Ezgiii :))Aşkınız hiç bitmesin bebeğim,okulun bir an önce bitsin de,hayatın Aşk'ınla Paris'te geçsin,herşey şahane olsun :))
    Bi de o eyeliner ne güzel sürülmüş öyle Ezgi, elinde kadeh olan pozuna bayıldım çıtır,şaşkın,aşık,Paris güzeli seni :))
    Öperim kocaman <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Firdevsciğim benimmm çok teşekkür ederim inşallah her şey dediğin gibi olur :p Çok öpüuorum seni en kısa zamanda bi telefon görüşmesi mi yapsak acaba :p :))

      Delete
    2. yapalım tabi,akşam ilk fırsatta ariciimm seniii :))

      Delete
  9. Sooo charismatic and elegant. Bide cantan maxi mi jumbo mu merak ettim.

    xxx

    http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelish ciğim çok teşekkürler çantam 2.55 maxi tatlım :)

      Delete
  10. Gözlüklerin şahane ve linerıne bayıldım!
    Yine çok şıksın.

    cosmo-trend.net

    ReplyDelete
  11. Yasasin yine bir Paris postu, hemen bitirme sursun daha : ) Siyah ve kirmizi icinde, bir de bluzun modelinden dolayi, Ispanyol guzeline bakar gibi oldum, cooook coook begendim. Paris guzel sen guzel, restorani da not aldim : ) Eyeliner in super olmus, topuz da cok yakisiyor, ve sondan 4. resim bir icim su olmus : ) ve tabiki sonlardaki o iki eyfelli paris manzara resimleri de muthis : )

    ReplyDelete
  12. valla cok gıcık oluyorum sana :) bır benı beklemedıgın ıcın ıkıncısı o manzarada yemek yedıgın ıcın ucuncusu ıst a ugramadan cuppalak ankaraya gıttıgın ıcın neyse sıtem bıtsın sadete gelelım kuzum guzelsın ıyısın hossun kırmızı pantolon desen sutun bacaklarınla cok sarmas dolas anlayacagın ıyı bır ıkılıler eeeeomuz desen masallah yok yook hem guzel hem havalı olmak zor bunu basarabılen bırkac blogger arkdasımdan bırısısın kıskanclıktan cat dıye elın ecnebı ulkelerının sınırlı wırelessını kullanıp hasetlı yorum yazan pabucunun prensesı

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaaa ceroomm şu anda yemin ederim aklımdan geçiyodunn alışık değilim kızım senden bu kadar zaman habersiz kalmaya whatsapla en kısa zamanda. Kıskançlık limit tanımaz bebek ama iyi ki kıskanmışsın da yazmışsın bu yorumu egom tavan yaptı sayende hahahah. Şaka bi yana çok özledim seni çok öperim dikkat et kendine habersiz bırakma beni <3333

      Delete
  13. Ezgicim, yazmayi unutmusum, senin bu gozlugu de cok begendim ben, cok yakismis. Ama oyle guzel gozun kasin var ki, gozluklerle kapama cok, gorelim onlari bolca : ) Buraya yine gelirsen, yapariz bir gozluk partisi belki : ) Bu arada yazmamisim sanirim, yorumlara cevap yazmaya basladim yine, vakit buldukca, creme de la creme da sana da yazmistim, eger gormediysen. Ankara'ya donmussun sanirim, okul basladi mi, kolay gelsin ve postlarini bekliyorum : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatlıım bana yorumların cevapları mail yada notification olarak gelmiyor sanırım ayarlara tekrar bi göz atmam gerek ama şimdi okudum. Senin için güneşli havalar bitmeden ayrıntılı bir post yaparım bebeğim ama merakını biraz dindirmek adına http://fifthfloorovergoldenhorn.blogspot.com/2012/04/spring-memories.html bu postumda kullanmıştım o gözlükleri her ne kadar detaylı bir şekilde belli olmasada :/ Okul tüm hızıyla başladı ve devam ediyor yeni postlar gelecek bebeğim öptüm çok çok <333

      Delete
  14. göz makyajına ve saç modeline bayıldım

    ReplyDelete
  15. O kadar tanıdık ve güzel ki bu kareler :) yazıdan da en az fotoğraflar kadar keyif aldım ve kendimi buldum. Demişsin ya Paris sadece o varken ve güneşliyken güzel diye, benim şehre dair en belirgin zihnimde kalan his de buydu işte. Biz tam da bu posta bakmamdan az önce sevgililer günü için Paris'e biletimizi aldık ve senin tavsiyenle o muhteşem restaurant'da yer ayıracağımızı söylememe gerek yok sanırım :)))

    Posta gelince, Paris'te Audrey Hepburn zerafetinde bir güzel görüyorum, topuz bir insana ancak bu kadar yakışır dedirtiyor bakarken, bir de her hareketi (bkz şarap kadehini tutuşu)duruşu, bakışı ayrı zarif tüm yurtdışı postlarını çok sevdim ama en en çok Paris'e yakışıyorsun sen bebeğim :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaaaa cok sevindim tatliimmm sevgililer gunu icin daha guzel bi yer secemezdiniz restorana gelince eger guzel bi yerde oturmak istiyorsaniz coooook onceden rezervasyonunuzu yaptirin derim ve o icten ve guzel yorumun icin sana binlerce tesekkur ederim <333

      Delete
  16. ne kadar tatli bir yazi olmus bu !!! sen ne kadar tatlisin ve paris ne kadar güzel !!!
    her bir kareyi ayri sevdim.. pantolonun rengi coooook hos !

    ReplyDelete
  17. eyelinerın bu guzel duruşu ne olacak pekı! hemmmeeen markasını öğreneyimmm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim markasi loreal ama amerikadan almistim ucu inanilmaz yumusak cok memnundum ama burda bulamiyorum ve bitmek uzere bulursan bana da haber verirsen mukemmel olur :)

      Delete
  18. bayıldıımm!!!!!! hem sexy hem elegan görünüyorsun!

    ReplyDelete
  19. seni cok iyi asnliyorum <3 Paris'te kalbimi biraktim :) Cok guzel bir sehir ve ordayken tum sorunlar unutuluyor !Harika bir kombin olusturdun,tam da Paris sokaklari gezmek icin <3

    ReplyDelete