Friday, August 23, 2013

A Look at The Miró Foundation




Iki yil once yeni yili gecirmek icin geldigimiz Barselona'yi, yazin da gormeliyiz diyerekten kisin kicimiz donarak gezdigimiz bazi yerlerin bu kez tam anlamiyla tadini cikarttik diyebilirim. Parc Montjuïc de bunlardan birisi. Yaninda da bonusu var daha onceden vakit bulamayip gidemedigimiz The Joan Miró Foundation...

After spending a new year in Barcelona two years ago, it made us feel that we should come back in  summer  to enjoy outdoor places more than before. Parc Montjuïc is one of them. In addition we have bonus that we couldn't have time to visit before; The Miró Foundation...










ACNE t-shirt / Zara skirt / Mango sandals / MBMJ bag

Pics by JB 















16 comments:

  1. evet bende boule yerlerı hem kıs hem yaz hem de bı sonbaharda goreyım dıorum oyuzden avrupa bıttı bıdaha gezıyorum :) kuzum zara etek cok yakısmıs ya ben senın kolyenden ıstyrm cok da kıskancım degıl mı neyseeee :)benım ıcın de gezınnnn jb ye selamlar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet kesinlikle gorulen her sehri her mevsim yeniden gormek gerekiyormus simdi anladim gittikleri yerlere tekrar tekrar gidenleri :) Buarada bu madalyon kolyeye hala burada dikkat cekiyor ve orjinal karsilaniyor olsa da turkiye de her kuyumcu da bulabilirsin bebekim <3

      Delete
  2. Barcelona kisin :O
    Bencede, bende hic yazin gitmedim, gitmek lazimmis demekki :)
    etegine bayildim canim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler! evet kesinlikle yazin gidilmeliymis bende gidince anladim :)

      Delete
  3. Barca ! hala gitmedigim ama onumuzdeki yaz icin planlar icine girdigim memleket ! farkli bir Barcelona postuna maruz kalmak da pek keyifli.. Yerim senin guzelligini de gormek icin sectigin cennet parcasini da ! Not ettim elbette seyahat defterime.. Guzel fistigim.. Harika bir yaz gecirdik sanirim ve bence biz bu keyifli yazi az biraz daha uzatiriz gibi :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler bebegim <333 Kesinlikle plajlarinda yayilinacak memleket orasi :) Ozaman en kisa zamanda biletlerini alman dilegiyle canim benim. Buarada tatili uzatmak diyince evet benim geziler eylul sonunu bulcak gibi o yuzden bu tatilin en az bir ayi daha var benim icin :D

      Delete
  4. Etek ne güzelmiş öyle, ağaçların arasında çiçekli etek çok hoş olmuş. Sandaletler de çok güzel tamamlamış.

    ReplyDelete
  5. Cicekli eteginin icindeki donuslerinle kucuk kizlar gibi tatlisin : ) Yazin da gormeliyim Barcelona yi, halen plajini yasamadim mesela, gormedigim de pek cok yeri var, umarim yine giderim yakinda : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim tatlim en kisa zamanda gitmen ve harika fotograf ve anilar biriktirip bizlerle paylasman dilegiyle ozaman cok operim seni <333

      Delete
  6. eteğine bayildim. Barcelona'ya herkes bayiliyor bi ben asiri düşkün değilim herhalde, Gaudi eserleri disinda :)

    http://www.stylishtimes.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim Aysegul'cugum <3 Aslinda benim de cok bayildigim favori sehirlerimden degil ama bir kac gunluk kacamak icin ideal oldugunu dusunuyorum ;)

      Delete
  7. sandaletlerini ve etegini cok begendim cokta yakismis sanaa:)) o etege elim gitti geldi sonrada bedenini bulamadim kaldi hihih:)) neyse barca'nin keyfini iyi cikarmissiniz oh diyorum ne guzel iyi de yapmissiniz tatlim!operim cok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eminim sana da cok yakisirdi Esra'cigim. Sanirim tadini cikarttik bu yazin daha nice boyle yazlar olsun onumuzde dimi <333

      Delete
  8. Barcelona'ya bir daha gitme sebebim kesinlikle yeme-içme için olacak. Hala yediklerimi unutamıyorummmm. Eteğin çok yakışmış canım adeta bir lolita gördüm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi cok tesekkur ederim tatlim :) KEsinlikle bende yediklerimi hic unutmuyorum her gittigimde ise yeni bir yerini kesfetmekten buyuk mutluluk duyuyorum :)

      Delete