Thursday, November 22, 2012

San Sebastian

Her ne kadar su anda Toskana'nin tadini cikartiyor olsam da daha yayinlanmamis postlarim var benim simdi sirayi onlara verip Italya postlarinin gelmesini bekleyelim :)) 
Bask Bolgesi'nin hep Fransiz sehirlerinden bahsettim ama Ispanya tarafina sira gelmedi bir turlu. Birkac hafta once arkadaslarimizla birlikte kisa bir coast road trip yaptik ama fotograflarda hic outfit olmadigi ve nasil olsa cok yakin oldugundan birdaha giderim ve gittigimde de fotograf cekmeye vaktim olur diye beklettim biraz. Simdi onlari sizlerle paylasma zamani. Ama fotograflara gecmeden once San Sebastian'a nasil asik oldugumu ve nasil da biranda en sevdigim Ispanya sehri haline geldiginden bahsemek istiyorum. Bir onceki postta Biarritz'den bahsetmistim ve sanirim Fransa ve Ispanya bu konuda kapisir. Her ne kadar Biarritz mimarisiyle insani buyulesede hep gotik havasindan dolayi San Sebastian'in yerini asla alamayacak. Tren istasyonundan sehre ani bir dalis yapip merkeze dogru indiginizde hele birde eski San Sebastian'a dogru giris yaptiginizda biranda Barselona'nin dar sokaklarinda yuruyormus hissine kapildiginiz dogrudur. Fakat Barselona'dan tek farki daha kucuk ve sirin bir atmosfere sahip olmasi. Neyse daha fazla konusmayacagim ve sizi kucuk bir tura davet edecegim. Eglenmeniz ve takipte kalmaniz dilegi ile !

Even though I'm enjoying with wonderful hot weather of Tuscany, I still have unpublished posts and now let's give the turn to them after be sure wonderful Tuscany posts will be waiting for you :))
I always talked about French Basque cities but I didn't tell anything about Spanish coasts. Couple weeks ago we had a coast rod trip with our friends but I didn't publish the pics until I make one outfit post in San Sebastian. But now everything is ready and time to share. But before the pics I wanna talk about how I fall in love San Sebastian and how it become one of my top city. The previous post was about Biarritz and I'm sure French and Spanish can compete about two cities. Even though Biarritz have a wonderful architecture, because of its gothic atmosphere it will never be as cute and warm as San Sebastian. When you make a fast entrance to the city from train station you will understand what I want to tell. Especially when you are walking around the narrow streets of the old city, it is impossible not to feel yourself as if you are in Barcelona. Only difference it is much more smaller than Barcelona. That's one of the reason I love ; it is a real, cute, small city. Anyway it's enough talking and I invite you a little tour around Spanish Basque cities. Wish you all enjoy and stay tuned ! 


Ilk turumuz Bilbao daha once gelip hayran kaldigim Bilbao'ya bu kez sadece Guggenheim'daki David Hockney sergisi icin gidiyoruz ve muzenin mimarisinden bir kez daha etkileniyoruz. 

First stop is Bilbao; I've been before here and loved a lot but this time we just stop to visit the exhibition of David Hockney in Guggenheim and one more time magnificent architecture is impressing us. 


Biraz Bilbao'yu gezdikten, bikac bisey atistirdiktan sonra yolculugumuza biraz ara verip Lekeitio denen cennette yuzme molasi veriyoruz. Tabi arada okadar guzel koylerden ve kasabalardan geciyoruz ki fotograf cekmeyi unutup manzaraya daliyoruz. Neyse ki Lekeitio da fotograf cekmeye vakit buldum.

After spend couple of hours in Bilbao we had a swimming break in heaven called Lekeitio. By the way we passed through such a wonderful places, towns and villages that the view made us forget everything included taking pics as well.  




Huzurlarinizda San Sebastian ve benim kombinim
And now San Sebastian and my outfit 


















Nineu'da yenilen oglen yemegi ve muhtesem cikolata baloncuklu tatlisi
Lunch at Nineu and magnificent chocolate bubbles  



San Sebastian'i sevme nedenlerimden birisi de aksam elinizde kadehinizle hemen karsidaki muhtesem tapas bardan aldiklarinizi klisenin merdivenlerinde atistirmaniz, arkadaslarla muhabbet ederken bir yandan da yoldan gelen geceni izlemeniz... 
Another reason why I love San Sebastian is eating your tapas bought from the tapas bar just in the corner and drink your beverage stairs of the church, chatting with your friends and at the same time looking around...


 OUTFIT

Zara jacket 
H&M tshirt
American Eagle jean short
Armani Exchange sandals
Prada bag
7bis and local market bracelets 

Photos JB and me 


49 comments:

  1. yine her şey büyüleyici görünüyor, bu anları ölümsüzleştiren makine hangisi çok merak ediyorum? :) analog gibi görünüyor, renkler harika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim ama analog degil malesef cok zahmetli analog kullanmak:/ makinem nikonun yeni cikardigi bi model d800 ama photoshopla oynuyorum buraz ayrica bazi fotograflar iphonela cekilip uzerinde oynandilar :)

      Delete
    2. Evet ama analogun tadı da ayrı :) İyiki de oynanmışlar, mükemmel olmuş :)

      Delete
  2. You rock that look!! gorgeous photos and blog.

    ReplyDelete
  3. aaaaah ah...ne guzel kareler bunlar boylee!!! ınsanın ısınlanası gelıyo resmen! bı de ceketıne bayıldım bende ıstıyorum boyle bısı, ayrıca sende cok hossun herzmnkı gıbı topuz cok yakımıs :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim tatliiim <3 kamuflaj sonbahara damgasini vurucak gibi gorunuyo ayrica ben oldum olasi severim begenmene sevindim muahh

      Delete
  4. military akımı baslamısken ne güzel oldu seni bu desenin içinde görmek:) ayrıca fotoğraflar yine şahane kartpostallardan farkı yok:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim bir sonraki post yine bu ceketle sanirim bu sonbahar uzerimden cikartmayacagim parcalardan biri olucak :)

      Delete
  5. gercekten buyuleyici bir yermis fotograflar super olmus bayildim:) tabi sende cok hossun ceket cok yakismis:))

    ReplyDelete
  6. Ne harika bir gezi planlari icindeymissin de haberim olmamis :( Hepsini merakla takipte olacagim.. :) Cok keyifli kareler yakalamissin.. Avrupa'nin ufak kasabalarini en cok daracik sokaklarda gezerken karsima cikan guzel mimarili kliseleri yuzunden seviyorum.. Hatta tek istegim o kucuk kasabalarin hayatina dahil olmak.. Kamuflaj outfitin de cok guzel olmus.. kumas desenini cok sevmesem de (asker yolu gozleyen gozu yasli bir gec kizdim bir zamanlar..) gomlediginin detaylarini cok sevdimm cnm ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neyse daha baslarindayken yakaladin tatlim cok tesekkurler.. Zaten Sienada kendimi kaybettim o daracik sokaklarin sonunda karsina vikan her kilise buyuleyici ve ben ortacag mimarisine bi kez daha hayran kaldim <3

      Delete
  7. Ne guzel bir gezi olmus, kesinlikle gidip gormek istedigim sehirler. Kamuflaj modasini da ne guzel uygulamissin hemen : ) Donme dolap onundeki resimlerini ozellikle cok begendim, hele o sipsirin guldugun : ) Toscana'da super bir tatil diliyorum sana, Floransa'da evimde olsam ne guzel gorusurduk, tuh diyorum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayliiinnciimm cok tesekkur ederim ahh ne gizel olurdu yarin Floransaya geciyorum keske olsaydin da gorusebilseydik:/

      Delete
  8. fotograflar da senin kombin de sahane :)

    http://www.stylishtimes.net/

    ReplyDelete
  9. ne kadar güzel bir yermiş özellikle sahil fotoğraflarını çok beğendim.
    Senin kombinde çok güzel buarada canım:) Toskana'nın keyfini çıkart :) Sen LA ben de Oraları özledim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler tatlimm <3 havalar bozdu biraz ama elimizden geleni yapicaz artik :p

      Delete
  10. senden nefret ediyorum ezgi!!!!

    ya valla ağlıcam. adanada bir hafta daha çalışmak durumunda olan, hali hazırda iznine tam olarak 1.5 ay vakti olan, şu an çalıştığı odadan gördüğü tek masalsı(?!) manzara küçük saat manzarası olan, tatili geçtim, beyinden ve kedisinden bile uzakta olan insana bu yapılır mı ?

    hayır yani bence yapılmamalı.

    sevgili blogspot yetkilileri. size bir kez daha sesleniyorum. bari bazı blogları blocklama şansımız olsun ben de kendime daha fazla acı çektirmeyim.

    ps: o benim için hala kocaman bir kedi ayrıca. hayatta da inanmıyorum onun köpek olduuna :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegiiim oyle demee bak bende Ankaraya donucem cok yakinda ve oyle yogun sinavlar ve dersler beni bekliyor olacakki bu fotolara bakip bakip aglayacagim taaki bir sonraki uzuun tatillere kadar ayrica cocuklugumun gectigi o sacma kucuksaat bolgesini bile ozledim annem oralarda ogretmendi beni de her sabah yaninda anasinifina gotururdu yaaaa ;))

      Delete
  11. ay kıskançlık gözlerimi bürüdü asıl yorumları da unuttum iyi mi :)

    bankta oturduğun ve atlıkarıncanın önünde "allahım noolur missipisi de gelsin buraları gezsin" diye dua ettiğin fotoğraflarda da yine tam bir güzelliksin bebeyim :)

    ReplyDelete
  12. zara gömlek bnm de favorilerimden bu sezon, seçimlerin çok yakışmış...http://bb-shoppingtogether.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. San Sebastian is to die for, but so are you baby! :))) hiç aklımda olmayan bir şehir kanıma girdi desem? :) Bazen bir şehrin havasını yansıtmak için yüzlerce fotoğraf çekilir, senin karelerin o kadar yaşatıyor ki sahilde o yumuşak gün ışığı altında ayaklarımı kuma gömdüm sonra da o sokaklarda gezip baloncuklu çikolatadan yedim. Haa unutmadan atlıkarınca önünde ellerini kavuşturduğun o kare çekilir çekilmez yanına gelip seni mıncırdım sonra da geri döndüm buralara :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah kizlarr cok tesekkur ederim size bu duygulari yasatabildigim icin inanin nasil mutlu oldugumu bilemezsiniz :)

      Delete
  14. upppss dıyorum ben gezdıgımde nerde bole kalıtelı foto makınlerı ve nerde bole guzel manken :) cok guzelsın yıne herzamankı gıbı hele o boncuklu cıkolataya kafamı daldırıp nefessızlıkten bır baloncuk daha eklmek ıstedım ayrıca o restaurantta benjamınle dusundum kendımı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oncelikle eminimki Benjiyle birlikte daha iyi yerlere gittiniz veya gideceksiniz, ikincisi ise sevgilime tesekkuru borc bilir o koca makinayi butun bir tatil boyunca cantasindan eksik etmedigi icin. Bide sana tesekkuru bor bilirim beni guzel buldugun icin bebegim <3

      Delete
  15. Actually is a pretty good city for going on holidays and taking some good pics :)

    XOXO

    http://bpeinternational.blogspot.com.es

    Miladies**

    ReplyDelete
  16. Fotograflar harika sen de acayip duru bir guzelliksin. Ben cok begendim kombini!

    ReplyDelete
  17. ben de gitmeden asık olabilirim san sabastiana. mimarisi buyuleyici. senin de sortlu kombinin enfes tabi. militer ceketleri glam le birleştirdiklerinde cok seviyorum o taşalr cok güzel hava veramiş cekete... simdi fotoğraflara bakıca güzelliğini gözlerimle tescil etmenin bilinciyle daha bir iyi goruyorum seni sanki:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh tatlimm cok tesekkur ederim en kisa zamanda sizleri ve sirin mi sirin oglan cocuklarinizi sa gormek dilegiyle diyorum <333

      Delete
  18. Wauw, these photos are definitely amazing! Bu arada kiyafetin cok guzel!

    xx

    WWW.CATWALKTOCASUAL.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  19. inanilmaz güzel bir tura katilmis gibi hissettim !
    her bir fotografi ayri sevdim ve senin de bu sehre neden asik oldugunu anladim..
    bende cünkü barcelonaya hayran oan biri oldugum icin bu sehrii sirf fotograflarda gördügüm halde cok sevdim !
    bizlerle uzun zaman gecsede bu kareleri paylastigin icin tesekkür ederim..
    simdi gelelim kombinine:
    sort ve camouflage en sevdigim ikili diyebilirim sende onlari cok iyi tasimissin...
    cok güzelsin gercekten saclarin acik ya da kapali haliyle kisacasi her halinle güzelsin.. ve sanki ne giysen yakisacakmis gibime geliyo.. betwinus blog yazarlari sayesinde blogunu kesfettim ve en sevdigim bloggerlerden bir tanesi oldun..
    hep bu sekilde devam etmen dilegiyle. mucuks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatlım çok teşekkür ederimmm <333 Yalnız bu postu ben o zamanlar yani orda bulunduğum zamanlar yapmıştım bikaçgün öncede bu postlara bakarken yalnışlıkla güncellemişim öyle olunca da yeniden yapmışım gibi bende diyorum neden insanlar özellikle bu posta yorum yapıyor heheheh şimdi anladım :P Ama güzel yorumun için binlerce teşekkür ederim Sena'cığım bende aynı şeyleri senin ve bloğun için düşünüyorum ve çok öpüyorum <333

      Delete
  20. Cok guzel forgraflar... Kombinin de cok hos kamuflaj ceket özellikle:) yaklasık biray sonra Barcelonaya gidiyorum oyuzden daha bir heycanlı bu forograflara bakmak benim icin!!

    bloguma beklerim:) styleinlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. San Sebastian'ı çok duyuyorum hatta abim şuan orada gelince hemen ifadesi alıcam :) Barcelona'dan daha etkileyici duruyor bayıldım fotolara Ezgicim!

    Buarada yine tutturamadım umarım bir dahakine başarırız hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa abini orada olması ne harika ! Ya kesinlikle Barselonadan daha etkileyiciydi desem kimse kızmaz bana umarım :P Bir dahakine senin için özel bir saat ayarlamaya çalışacağım bebeğim ve fotoğraf ailemize sende ekleneceksin <333

      Delete
  22. Harika fotoğraflar , bayıldım!!!
    Vaktin olursa ben de beklerim bloğuma
    Öpücükler!
    www.istanbulianchic.com

    ReplyDelete
  23. oooooooooooooooo :)) ıtalyayıda toscanayıda sen yazacagın ıcın harıka olacagına emınım...nasıl gzel kareler ıcıne gırebılsem dıye dusundum..ceketın sortun ve cubuklugun ıse sahane

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa bu post çok eski zaten ilk yorumların tarihlerine bakınca belli oluyor bu yazın ortalarından kalma bir post tatlım ne oldu nasıl oldu da başa çıktı bilemiyorum toskanayıda italyayı da çoktan yazdım bitti :)) Sağda travel diaries bölümünden bakabilirsin :) Çok teşekkür eder öperim <333

      Delete