Wednesday, August 15, 2012

Pays Basque

Tatil okadar tatli geliyor ki insana ve okadar ihtiyacim varmis ki bu tatile tembelligin tavan yaptigi anlari yasiyorum Saint Jean De Luz denen bu sirin kasabada. Somestr tatilimin bir kismini da burada gecirmistim ama kesinlikle yazin daha da bambaska bir yermis. Herkesin cok bilmedigi, gitmedigi yerleri kesfetmeyi, birazda olsa o kasabadan biriymis gibi davranmayi cok seviyorum ve sanirim burdaki hayata okadar alistim ki bir an bile gercek hayatin telasina, kalabaligina donmek istemiyorum. Bu posttan sonra size daha sik yazacagima soz veriyor ve sizleri fotograflarla basbasa birakiyorum. 

Ps: Blogum birinci yilini doldurmus ve ben tatilin buyusunden farkina varmamisim bile. Bu zamana kadar yanimda olan herkes iyi ki vardiniz, varsiniz...

In this cute and small town, called Saint Jean De Luz, my laziness is on the top level. But I'm sure you will understand me when you see the pictures how I lost myself here. I love to discover the places not known by everybody and I think I like to live there as if I'm from that town for the moments I stay. I'm so get used to life of Saint Jean De Luz that I don't wanna turn back to real life rush. I promise I'm gonna write so often after this post and I leave you with my pics.

Ps: My blog already end its one year and I thank to you all with me and gonna be... 






















OUTFIT

Forever 21 top
Vintage jean short
Desa shoes 

Photos me and JB 

24 comments:

  1. oncelıkle sondan 4. ve 5. pozun ıcın vay anasını derken ...ne guzel yermıs ıc sıcaklıgı vren yanı huzur deemek ıstemıstım ayrıca mukkemmel bacaklarını artık benım gozume sokma valla lıpo yaptıracagım yaban ellerde senı operım ozlendım yavru hemı de cok j ye selamlar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh kizim bak orda burda gezecegine bask bolgesini kesfe cik derim inanilmaz bi yer anlatamam gormen lazim falan filan yani lhsjfgjdaf :)) yorumun icin cook tesekkur eder bende benjiye selamlar yollarim buaralar fazla ask kokusu aliyorum sende hadi bakalim nisan dugun olur da yetisemezsem cok uzulurum :D

      Delete
  2. bayıldım fotoğraflara tek kelimeyle. bir de sana tabi :)

    ReplyDelete
  3. son postlarına bakmıyorum artık sinirim bozuluyor :) gıcık kuzi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sinirin falan bozulmasin kuziii opuyorum seni canim <333

      Delete
  4. Yine şahane kareler! Boyle bir tatil benim İcin cok yabancı ama aynı zamanda da cok ilginç.. Lulu's life'in yazdığı seyahat postlarında da aynı şeyi hissediyorum, yapmak lazım bunu da! :)

    Su gibi güzelsin yine..<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatlim benimki birazda zorunlu bir seyahat oldu sevgilimin burda yazligi var tatilimin yarisini onunla ve ailesiyle gecirmem istenince buralar yeni vatan oldu :) Ama cok seviyorum Ispanya'nin ve Fransanin cok baska yonlerini goruyorsun Bask Bolgesi mukemmel gercekten tavsiye ederim :) Yorumun icin tesekkurler tatlim cok optum <333

      Delete
  5. Lovely post :) you have a new follower :P take a look at mine too if you want :P
    annadespinawilddesires.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Despina of course I'll have a look :)

      Delete
  6. Ben cok begendim bu alternatif tatil yerini. Bask bolgesini zaten merak ederim, resimlerinle ortustu kafamdakiler. Saclarin ne guzel iyice uzadi. Bu cicekli ustun uzun kollu benzerini de giymistin Pariste, yakisiyor sana : ) Guzel tatiline devam diyorum fistik : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatlim gercekten gidilesi biyer ayrica sanirim sen Barselonada yasiyosun 4 5 saatlik bir tren yolculuguyla gayet guzel bir tatil gecirebilirsin :) Uzun kollusunu aldiktan sonra hep ona benzer yazin daha rahat giyebilecegim cinsten bisey aradim ve sonunda buldum begenmene sevindim bende cok seviyorum <333

      Delete
  7. gercekten harika bir kasaba tatlım, ben de boyle az kesfedilmiş yerlere bayılsamda nedense son anda plansızlıktan aynı yerlere gidiyoruz, belki kayra buyunce plan yapma sansımız olur:) fotoğrflarını cok sevdim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim seni cok iyi anliyorum benimde kucuk kardesim vardi o yuzden pek bisey yapamiyodu annemler daha gencsiniz Kayra buyusun onuda alir farkli farkli yerlere gidersiniz <333

      Delete
  8. Harika bir blog tarzina bayildim.banada beklerim ;)))http://sallyshappylist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. sen dahdamı güzelleştin bakıyım he!

    ReplyDelete
  10. ruhu özgür olan insanları hep sevmişimdir.

    ReplyDelete
  11. KASABA NASIL GUZEL BLUZUN SACLARIN ANLATIMINNNN...KOCAMAN SEVGILER VE UZUN YILLAR DILIYORUM POSTLARINLA BERBAER

    ReplyDelete
  12. Bu postta da bahar çiçekleri gibi tomurcuklanmış, naif bir Ezgi karşıladı bizi :) tatilin insana bambaşka bir enerji verdiğine inanıyorum, gezdiğin her şehirde farklı bir enerji yansıtıyor karelerin. Tanışmadan tanıyor gibi hissettiriyor samimi bakışların. Aaah diyorum hem hep gez biz bu postlardan mahrum olmayalım, hem de dön bir an önce tanışalım bipolarlığı içinde geçirdim son yarım saatimi :)) kocaman öpüyorum denizkızımızı :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artik bende donmek ve her birinizle tek tek tanismak istiyorum kizlar inanin cok istiyorum ama bi yandan da sevgilimi birakip gelmek istemiyorum bipolarligi icerisindeyim bende suanda :p bende sizi kocaman opuyorum guzellikler <333

      Delete