Sunday, September 9, 2012

Siena day 2

Siena sokaklarinda kaybolusumuzun ikinci gunune sahit olacaksiniz ey okurlar. Bu birkac gunu cok yogun gecirdigimden yeni post yapamadim ama durmak yok bir suru post bizi bekler ama hep Italya olmasin diye araya supriz postlar koymayi planliyorum. Neyse gelelim ikinci gune, ilk gun genelde kesfetmekle gecer ikinci gun ise biraz daha alisirsin sehrin sokaklarina, yollarina. Bizde de aynen oyle oldu ama bu kez gunun eglencesi, her sokagini agzi acik gezdigimiz Siena'ya birazda tepeden bakalim dedik. Merdivenleri cikarken aklimdaki tek soru hala bu kadar etkileyici olabilek miydi. Evet hala okadar etkileyici siz ne dersiniz ?

Now you readers, you gonna witness our 2nd day in Siena. I was a bit busy these couple of days that's why I couldn't make a post but still I have lots of pics waiting for you. Also I'm planning to make a surprise posts other than Italy pics. Anyway let's talk about second day. When you go to a country or a city you spend first day generally by discovering the city's streets and roads as we did. But this time today's fun was view from above of Siena we fall in love every street of it. While I was climbing the stairs the only question in my mind was is it still going to be impressive from above as well. Yes, it was amazing. What do you think ?

Buarada NYFW son hiziyla devam ederken benim gecen yil cektigim fotograflara bakmak isterseniz sizi hemen sag tarafa alayim orada linkleri goreceksiniz----->
By the way while NYFW is still continue, if you would like to check my pics from last year links are waiting for you on the right side ----->













OUTFIT

Mango top / ust
Vintage short
Topshop slippers / ayakkabilar
MBMJ bag / canta
Frover21 necklace / kolye

Photos by JB

36 comments:

  1. Fotoğraf makinenizin modeli ne acaba?

    ReplyDelete
  2. high waisted olan herseyin senin icin yaratildigina adim gibi eminim artik, bu kadar mi yakisir :)

    fashiononboard.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim bebegim bende verdigi etkiye bayiliyorum <3

      Delete
  3. yaşlıların oturduğu yer ve tavan desenleri beni çok etkiledi neden bilmiyorum :)

    çok fitsin sende bayıldııııııım <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiliselere veya katedrallere girdigimizde bizi hep ilk etkileyen sey tavanlari olmustur sanirim mimaride de en cok tavana ozen gosteriyorlar inanilmaz bir emek ve guzellik. Cok tesekkur ederim yorumun icin <3

      Delete
  4. Fotoğraflar muhteşem! İtalya en çok gitmek istediğim yerlerden biri:)

    www.colorante-bea.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. shorta bayıldım. Gercekten cok cok yakısmıs e ınsan boyle fit olunca yakısır tabı:) bu gezı postlarına da ayrıca bayılıyorum ben zateeen!!! :) operım cnm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim cok tesekkur ederim bende bu postlarla butun bir sonbahari gecirmeyi planliyorum :PP

      Delete
  6. Harika fotoğraflar! Sen de o arka plana çok yakışmışsın kombininle :)

    ReplyDelete
  7. Cnm sende fotolar da bir harika sabirsizlikla buralara ugramani bekliyorum:) sanirim sana soracak cok seyim var

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler de oralar nereler bide isim yazsaymissin ne iyi olurmus ;)

      Delete
  8. ayakkabılarının güzelliği :)

    ReplyDelete
  9. ben de o sokaklarda, senin gibi böyle rahat ve şık giyip gezmek istedim ^.^ gezi postları hiç bitmese negzel olurdu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu gidisle hic bitmeyecek zaten ki Italya postlarindan sonra daha Paris var :p

      Delete
  10. kaçıncı yy.da yapılmış şahane bir mimari,hala buram buram kokan,bozulmamış bir tarih,eski sokaklar,salaş ama ruh dolu bi şehir!o iki ağacın arasında,teyzelerle amcalarla oturup,tarih dinlemek istedim biraz,sonra da pusetteki o bebeği sevmek :) kadrajınıza,ellerinize,ayaklarınıza sağlık Ezgi'ciğim,çok güzel postlar yapıyosun,go on,then! :)

    ReplyDelete
  11. wauwwww enfes fotoğraflar, sen benim LA'lere hayran ben senin İtalya tatiline :) Siena mutlaka görülecek diye kişisel notumu aldım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nilufercigim cok tesekkur ederimmumarim en kisa zamanda gidip gorursun gercekten sahane bir yer <3

      Delete
  12. kiyafetin de fotograflar da sahane!

    http://www.stylishtimes.net

    ReplyDelete
  13. Harika fotograflar, sana da bayıldım, Sienna'ya da. O minik şortla, dökümlü bluz ve kolye ne kadar hoş olmuş. ve de söylemeden geçemeyeceğim, çok şanlısın bu kadar uzun ve güzel bacakların olduğu için, biz çoğunluk gibi topuklulara mahkum değilsin ne güzel :))
    Öpüyorum seni

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denizzz cok tesekkurler ama bacak boyum her ne kadar vucuduma gore biraz uzun olsa da boyum pekte uzun sayilmaz yani o topuklulara muhtacim bende :P

      Delete
  14. O yaslıların yanına oturmak istedim birden :))
    Ondan once tabii ki de bacaklarının guzelliğininin aynısından tıpkısından birebirinden is-ti-yo-rum! :)

    ReplyDelete
  15. Daha önce de defalarca sordum boyun 1.66ydı galiba ama fotoğraflarda 1.75 gibisin Ezgiii :) maşallah diyeyim, bir de evlilik yok mu ufukta jean'le?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boyum 1.66 oldugu gibi yasim da 23 bilmem biseyler ifade etti mi sizin icin ve ayrica OZEL hayatimi benim paylastigim kadariyla takip edip, merakinizi kendinize saklayin lutfen. Magazin blogu degil burasi. Unarim anlayisla karsilarsiniz. Tesekkurler

      Delete
  16. Giydiğin kıyafetlere kendinden kattığın havaya bayılıyorum bebeğim :) slippers, high waisted shorts herkes giyebilir ama bu şekilde kusursuz taşımak ve hiç niyeti olmayan insanların aklına sokmak (bkz ben yahu slippers baksam mı diye postun sonunda soran iç sesimi bastıramıyorum :) ) ayrı bir yetenek ister. Sienna postları hiç bitmese keşke, bu kareler eşliğinde o sokaklarda kaybolsak birlikte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sizinde o sokaklarda kaybolmaniza az kaldi bebegim :) Buarada slippers her dolapta bulunmasi gereken guzelliklerden adeta bir kurtarici <333

      Delete
  17. Siena'nin etkileyiciligine kesin katiliyorum. Ama benim gozum daha cok sende kaldi : ) Yuksek bel kot sortunu, icine soktugun cingene tarzi bol ust ile super kombinlemissin, senin gibi zayiflar icin super bir kombin, bacaklar uzun ince bana goz kirpiyor yine : ) yukari hayran hayran baktigin resmi de cok begendim : )

    ReplyDelete