Monday, October 22, 2012

Masculin Fall


Sonbahar denilince aklima gelen kiyafetleri dusunuyorum da hemen hemen hepsi maskulen parcalar. Blazerlar, trenchcoatlar, loaferler, sapkalar... Zaten dergilerden ve moda haftalarindan gordugum kadariyla da bu sezon bu parcalari bol bol gorecegiz. Bende madem ilk sonbahar postumu yapiyorum, acilisi bu parcalarla yapayim, uzun zamandir giymedigim blazerimi ve ozledigim loaferlerimi gun isigina cikartayim dedim. Tabi bu iki maskulen parcayi sapkayla tamamlamamak olmazdi. Giyinip ayna karsisina gectigimde ise bir seylerin eksik oldugunu gordum. Bazen maskulen kombinlere abartili kolyelerle feminen bir hava katmak pekte fena bir fikir sayilmaz dedim ve forever21 den aldigim, sik sik her seyle kullandigim kolyemi de ekledim. Peki sizin sonbahar denilince akliniza gelen kombininiz hangisi ?

When I think that what are the outfits for fall, most of the answers come to my mind are masculin pieces. Blazers, trenchcoats, loafers, hats etc... As we see from fashion weeks and magazines, I believe we'll see lots of masculin outfits in this fall. Then I said, if I'm making my first fall outfit post, it should smell masculinity and I thought it's time to see my blazer and beloved loafer the light of day. Of course it should be mistake not to add a nice winter hat to this masculin outfit. But still, when I finished dressing up I realized something missed, then I thought it couldn't be bad idea adding a bling bling necklace to give feminine influence to this masculinity and I used my frequently used forever21 necklace. So what is your favourite outfit when fall come to your mind ?















 Son olarak hiç fotoğraf tecrübesi ve geçmişi olmadığı halde şekilden şekle girip bu güzel fotoğrafları çeken artık dosttan öte kardeşten farkı olmayan Bilge'm e çok teşekkür ediyorum. Seni çok seviyorum ! 

Lastly, I would like to thank to Bilge ,who is beyond a best friend and no difference from my sister, for taking these beautiful pics even though she has no photography background or knowledge. Love you so much !

Topshop blazer and tshirt / Zara pants / Aldo loafers / Park Bravo hat

Follow me on : InstagramFacebookTwitter

54 comments:

  1. doğaya, yapraklara ,sarının o tonuna, kombinin ve sen çok yakışmışınız çok bayıldım ve saçlarının uzunluğu maşallah darısı bana :)) unutmadan loafers'lar ŞAHANE bir parça <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkürleeer ama o saçlar şimdi birazcık daha kısa :)))

      Delete
  2. süper bir kombin olmus canimm !!!
    masculine outfitler her zaman favorimdir sende bu tarzi cok iyi bir sekilde
    bizlere sunmussun !
    sapkan kolyen ve özellikle ceketin harika parcalar !!
    *.*

    ReplyDelete
  3. Canım bu outfite ve özellikle loaferlara bayıldımmmm... Saçlarına ise öldüm bittim diyim sen anla :)
    Yalnız stili olan biri olmak o kadar farklı birşey ki, işte bu fotoğraflarda bunu görüyorum...

    ReplyDelete
  4. kolye harika bi son dokunus olmus! tamamen maskulen olmanin sertligini almis ve tam yerinde olmus. maskulen tarzi herkes tasiyamaz ( ornek ben:)) ) o yuzden gercekten tebrik ederim sana cok yakismis ece<3 guzelligine diyecek birseyim yok zaten:)
    xx
    ecemakar.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatlımm güzel yorumun için çok teşekkür ederim ama adım Ezgi bi yanlışlık oldu heralde :)) Çok öpüyorum seni ;)

      Delete
  5. yapma evladim etme evladim bu kadar iyi olma evladim! 10 satir iltifat doseyecegim sonra adimiz cikacak! boyle juicy commentler biraktirtma bana :))))

    ReplyDelete
  6. Masculine tarzı hep sevmişimdir sen de çok güzel yakıştırmışsın. söylemeden geçemicem ayakkabılara vuruldum :) !!

    http://lifetoastylized.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Maskülenlik bir yana, tam bir sonbahar görüntüsü :) Harikasın!

    ReplyDelete
  8. Cok begendim bu kombinini fistigim, cok yakismis. Sapka ve bu ayakkabi olmasa ayni etki olmazmis ama, en onemli havayi onlar vermis. Saclar harika yine ve de goz makyajin : ) Sonbahar resimleri de cok hosuma gitti, ben de istiyorum yapraklarin uzerinde resimler ama daha buralar yesil : ) Arkadasin da cok guzel kareler cekmis, favori secmek zor : ) Baci : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim bebeğim bende eni yapraklar üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum <333

      Delete
  9. no no nayn beybım bole olmamalı ıdı bukadar ıddıalı olmaayaydın vala bulgarıstandan bızı topa tutacaklar neyse sadete gelıyım cektıgın lınerına kurban dıye krolasmadan az once vurgunum loafer tarzına dıyorum tamam buaralar Türkiyede ve trafikte cok kaldım :) saka bır yana benım ıcın sonbahar demek camel rengı sapkam,salas sweatshırtlerım ,taytlarım ve oduncu kalınlıgında olmayan gorunumunde olan gomlk demek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah bana uyar bebeğim sen her halinle güzelsin diyip klişeleşmeden çok teşekkür eder şapuşupur öperim seni <333

      Delete
  10. tam bir sonbahar kombini,çok başarılı olmuş


    htpp://yagmuryucel.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Sevimli surat herseyi ile cok guzel olmus, ceketin cizgili olmasını cok sevdim ben.
    Bu tarz sapkalar cok seviorum ama nedense kafamdan ucup gideceğinden korkuyorum hep:))
    Ayakkabılar ayrıca post konusu bence:)

    mujx!

    ReplyDelete
  12. u look so cool...I like this masculine look :)

    visit my blog too :)www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. senin outfitin sahane olsaymis.. Iste benim ki de bu olsun ! :)) Aklima hemen sneekers geliyo nedense bu sezon.. Sanirim ceket ve trenc te vazgecilmezim.. Onlarsiz bir kis sezonu dusunmek sacma :P Arkadasina da tebriklerimizi ilet.. cok keyifli kareler yakalamis.. Devamini da getirsin bu isi yarim birakmasin derim :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trenc ve ceket benım de olmazsa olmazlarımdan çok teşekkür ederim luluuummm çok öpüyorum sarı kafayı da senide <333

      Delete
  14. valla sana katılıyorum sonbahar denince gözümün önüne gelen parçalar benım de maskülen oluyor. Sanırım sonbahara yakışıyor bu. Yazın o çocuksu feminen renk ve modellerinden sanırım biraz baymış oluyoruz. Kolye ile çok güzel dengelemişsin Ezgicim stilini. Kolye çok şıkmış, şapka da favorim hatta wishlistimin üst sıralarında :)

    ReplyDelete
  15. bu tarzi en guzel tasiyanlardan biri olmussun cok begendim her sey cuk diye yakismis canim:)) ozellikle sapkayi sana cok yakistirdim.bir de fotograflar nasil guzel yapraklar nasil guzl sonbahar ve sen muhtesem 2'li olmussunuz heheh:))

    ReplyDelete
  16. maskülen halin de feminen halin kadar güzel ve çarpıcı bebeyim, odtünün hakkı ziyadesiyle verilmiş, o muhteşem saçlar güzel bi fedorayla taçlandırılmış, fonda sonbahar önde sen.. daha noolsun be güzel suratlı şey ^.^
    hadi o zaman hepimize güzel tatiller, iyi bayramlar, el öpenlerin çok olsun bide:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minikkuşum Asiyemmm çok teşekkür ederiimm sanada en mutlusundan bir bayram diliyorumm <333

      Delete
  17. Ayakkbı ve kolye çoook hoşuma gitti! Ayrıca sonbahar fotoları bomba olmuş..Bilge'ye tebriklerimi ilet lütfen :)

    ReplyDelete
  18. Sapka ve ayakkabilarda gozum kaldi:) Cok yakismiss her sey, sonbaharda fotograflar ayri guzel cikiyor ama seninkiler cok basarili:)

    ReplyDelete
  19. maskülenliğin en iyi tamamlayıcısı şapkalar! bende şimdiden 2 tane kışa uygun şapka edindim simdi gözüm asker yeşili bir tane kovalıyor :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiim ozaman seninde sapkali postlari bekliyorumm<333

      Delete
  20. bayıldım bu kombınıne cnm aslında bence senın cok femınen bır havan var ama bu maskulen kombını de sahane tasımıssın. sapkan, sararmıs yapraklar sonbaharın resmı gıbı olmus. cok guzel ve hossun herzamankı gıbı:) operımm!

    ReplyDelete
  21. great outfit and really love your hair!!

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. bayildim sapkana, herseyinee :)
    Takibime aldimm,
    bende bloguma beklerim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  23. ya nasi guzelsin! sapka asiri yakismis. pantolonun durusu,ayakkabilar, fon hepsi muhtesem. me likey ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. wuhuuu çok iyi olmuş bu kombin, çok ilham verici! :D
    şapka inanılmaz yakışmış, bütünüyle çok güzelsin ezgicim.. <3

    ReplyDelete
  25. harıka kombınnnn bayıldım ama herkes tasıyamaz :)) benım aklıma trenchler gelır hemen :)) yalnız atmosfer sahane

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkürler, trenchlerde kesinlikle vazgeçilmezlerden hatta ben kışın bile üzerimden çıkartmak istemiyorum :))

      Delete
  26. ne güzel fotoğraflar, blogunu da sevdim. izleyicin olucam. ben de bloguma bekliyorum, sevgiler. http://missinem.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler bende en kisa zamanda senin blogundayim <333

      Delete
  27. Bu tarz ayakkabıları belki de hiçbir zaman bu şekilde taşıyamayacağım ama senin zarif taşıyışını gördükçe giymiş kadar oluyorum aşkım :) kıvrık paça skinny’lerle loaferlar ancak bu kadar narin ve ince bir güzellikle bu şekilde taşınabilirdi. Çizgili ceketin verdiği hareket ve o müthiş saçlarının altından dalgalandığı şapka bu outfiti bir adım daha öteye taşıyor. Sen ne giysen ilham veriyorsun bebişim, çok çok seviyoruz seni, fotoğraflarını, her şeyini!:**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben sizi daha çok seviyorum güzellikler heeeerrrr şeyinizii hemde <333 Ayrıca eğer giyersen o loaferden benden daha güzel taşıyacağına hiiç şüphem yok :))

      Delete