Sunday, January 8, 2012

Happy B-day to Me !


Henuz 20'li yaslarda olmamin verdigi dayanilmaz hafiflige dayanarak dogumgunlerimi hala buyuk bir mutluluk icinde kutluyorum butun sevdiklerimle beraber. Her sene ailemle olamasam da dostlarim da beni yalniz birakmiyorlar. Ama bu sene her seye ragmen ailemle kutlamayi tercih etim hepiniz bilirsiniz ki ailemden uzakta yasiyorum ve onlari cooook ozluyorum. Iste onlarla birlikte kutladigim en guzel dogumgunlerimden birisi daha.... Iyi ki dogdum :)

Because I'm still in my 20's, I celebrate all my birthdays with great pleasure with people I love so much. Unfortunately,  I can't be with my parents every year so my best friends don't leave me alone. As you all know I'm living abroad and I miss my family a lot that's why this year I wanted to celebrate it with my them. Here is one of the best birthday dinner I've ever had. Happy b-day to me !










8 comments:

  1. mutlu huzurlu ve sevdiklerinle nice yaşlara..
    20 li yaşlar güzel kıymetini bilelim :)

    ReplyDelete
  2. nice mutlu yaşlara:)

    motivationforfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. nıc3e mutlu yaslar demek bır oglak daha var:)

    ReplyDelete
  4. cok guzel cok sevgi dolu fotograflar bayildim! yasasin 20'ler diyorum (benim 20'lerin bitisine son 5 senem..) tadini doya doya cikarmaliyiz :)

    ReplyDelete